Hebben jullie ook "een rondje"?" Op jullie telefoon, tablet of pc? Dat, wanneer je even tijd hebt, je een rondje sites doet. Ff snel checkt? Ik pak een paar keer per dag mijn telefoon, of als ik tijd en ruimte heb ga ik achter de pc zitten, en dan begin ik. Facebook. Reacties op mijn berichten? Nee? Tijdlijn. Reageren. Goede vrienden die iets boeiends hebben gedaan? Nee? Kennissen. Zwangerschapspagina. "Eigen berichten". Iemand gereageerd? Nee? Dan "nieuwe berichten". Eventueel reageren. D&V. Zelfde riedeltje. Eigen besloten forum: riedeltje. Nu.nl. Nog iets gebeurd in de wereld? Leuke roddel en achterklap? En dan heb je tussendoor nog mail, what's app, messenger, fotootje op instagram, twitter en wordfeud met mijn vader. Kost me over het algemeen tien minuten, soms iets langer. Ben ik de enige? Of schaatsen we gezellig met z'n allen onze rondjes op het www?
Ik heb ook wel een rondje inderdaad.... Blogger Facebook Forum: clubs Forum: eigen berichten Forum: nieuwe berichten Mail Soms word ik gek van mezelf
Ik begin in de ochtend op mijn mobiel met instagram, daarna check ik de meldingen van facebook. Dan zijn de kinderen eindelijk uit bed en ga ik ze schoolklaar maken. Als ze naar school zijn nogmaals facebook, nu op pc. Daarmee gaat tegelijkertijd een tab ZP open. Die kijk ik daarna ff door, lounge. Daarna wordfeud, hayday en weer terug naar facebook. Dan OLX (portugese marktplaats) voor nieuwe baantjes aanbod (ben zoekende), Pinterest. Boodschappen en in huis rommelen en intussen af en toe op facebook spieken.
Ja zeker! Eigenlijk vaker dan goed voor me is, ik heb de telefoon de hele dag in mijn hand. Het begint in bed met een rondje teletekst,de nieuwspagina's op Ned1, rtl4, sbs en de lokale omroep. Dan tijdens het ontbijt de Facebook timeline en de diverse subgroepen, Twitter (2 accounts), Instagram, ZP natuurlijk, de blogs die ik volg via Bloglovin, het forum op een reiswebsite, het ivf forum, mijn vier mailboxen, Nu.nl, weeronline, Indeed, marktplaats, de app van de lokale omroep en krant, en dan begin ik weer opnieuw bij Facebook Tussendoor dan nog appjes en berichten op de Facebook messenger
Yenolah ik heb echt heel hard gelachen om je onderschrift xD OT; hier is het WhatsApp, Facebook, instagram, zp en de telegraaf. Afhankelijk van hoe lang ik heb gesnoozed ook omroep Brabant en 112 Brabant 😁 overdag maar net waar Ik aan denk op dat moment, geen volgorde!
Ik had ook een rondje die ik meerdere keren op een dag deed. Eigenlijk deed ik dit te vaak en te lang. Een soort van "nieuws" verslaving. Ik ben drie weken geleden gestopt met facebook en candycrush! Wow, wat levert me dat veel tijd op. Ik voel me ook echt rustiger. Was echt een beetje verslaafd, wilde niks missen. Ik ben nu wel wat vaker op dit forum. Groot voordeel is dat mijn huis schoner is, haha!
Mijn zoontje slaapt niet meer overdag dus dan heb ik alleen tijd voor snelle rondjes op mijn mobiel: Wordfeud, whatsapp, facebook evt. reacties en - als hij zich even zelf vermaakt - Ruzzle. 's Avonds of wanneer hij bij de oppas is check ik via de laptop regelmatig mijn e-mail en struin internet af; fora, nieuws, facebook bijlezen, twitter en momenteel veel studie gerelateerde websites.
Ik heb ook een rondje, niet in deze volgorde: Facebook, ZP, Candy Crush Soda of ander spelletje. Ik kijk ook altijd op mijn eigen blog, of er nog reacties zijn en of andere bloggers een nieuw bericht hebben gemaakt op hun blog.
Niet perse in deze volgorde maar iedere avond: Nu.nl ad.nl telegraaf.nl Abbonnementen opyoutube dumpert instagram zwangerschapspagina candy crush soda Hay day (waar ik teveel tijd aan besteed haha) En iedere vrijdag of zaterdag kijk ik met mijn man fails of the week op yt haha.
's Ochtends vroeg even snel op mijn telefoon instagram, facebook en mijn belangrijkste mailbox. Later op de ochtend met een kopje thee ga ik mijn rondje: ZP, een ander forum, mijn drie mailboxen, Blogger, Bloglovin', NOS, Facebook uitgebreid (even alle vraag/aanbod groepen langslopen etc)...
Haha, ja ik ook! Eerst Facebook, dan Instagram en ook Zwangerschapspagina. Whatsapp kijk ik meestal vrijwel direct als ik weet dat ik een berichtje heb.
Ja, hier ook.. Facebook, facebook persoonlijke berichten, nieuwe emails, internet bankieren, ZP, Funda, marktplaats, Nu.nl Het meest druk heb ik het op facebook. Zit daar bij diverse haakclubs en draagdoek groepen.