Zaterdag verjaardag van familie (2 tantes). Ze willen héél graag ‘Blond Amsterdam’. Ik heb ze net gevraagd welke serie, maar dat maakt ze niet uit. Ze vinden alles leuk Tja....dat maakt het aan de ene kant makkelijk. Welke vinden jullie het leukste? Ik zat te denken aan ‘City’ of ‘Even bijkletsen’. En dan neig ik meer naar City (leuk die zoekplaatjes!) Ik heb het zelf niet maar zie het wel veel bij anderen. Let er dan eigenlijk niet op of je dan echt één bep. serie hebt, of dat je ook van alles bij elkaar kan hebben? Graag een reactie van de Blond kenners onder ons!
Ik heb alleen twee kopjes ooit bij een dierentuin gekocht. Weet niet eens meer welke Aan mij heb je weinig denk ik
Zag toevallig vandaag dat er een Sint lijn is .. Als je tantes echte fans zijn kunnen ze dat wel waarderen denk ik
Ik heb de series bla bla en even bijkletsen gecombineerd. En ik heb de holland serie. Nog losse spulletjes van de sinterklaasserie en beiden het papa en mama setje.
Ik ben een blond fan Wist je dat je ook servies ook personaliseren? https://www.blond-amsterdam.com/nl/bijschrijven/
Ik heb alleen een suiker en melk setje. Vind ik genoeg ervan . Iets voor kerst is wellicht ook een idee
Leuk zeg! Dat is ook een leuk idee! Iets specifiek voor Sint of Kerst doe ik denk ik niet. Dat staat het grootste jaar in de kast, vind ik zo zonde. Volgens mij zijn ze pas net begonnen mat sparen en vind ik het leuker om iets te geven wat ze het hele jaar zullen gebruiken. Ik zat te denken aan 4 ontbijtborden en 2 bijpassende mokken (gepersonaliseerd wellicht), of zoiets dergelijks.
Als ze nog weinig hebben zou ik inderdaad niet iets gericht kopen voor sinterklaas of kerst. Ik zou iets kiezen uit de even bij kletsen lijn.
Ik heb de thee mokken van ‘Even bijkletsen’ en de sushi set van de ‘Love sushi’ lijn. En wat losse schaaltjes van de ‘Blondelicious’ lijn.
Weet iemand of het ook weleens ergens in de aanbieding is. Ik zie her en der wel wat losse dingen met korting.
Ik heb het nog nooit in de sale gevonden haha. Heel soms met de drie dolle dwaze dagen bij de Bijenkorf geloof ik.