Gezellig, nòg meer muggen hier.. Vanmorgen was t inderdaad wit. Ik kwam uit de nachtdienst en in de straten was het ook glad. Ik vind het nu niet erg als het sneeuwt want ik heb vakantie!
hee mugjes Ik ben ook niet zo heel erg blij met sneeuw, hoor. Liever een dik pak dan dat spekgladde mini-laagje wat er vanmorgen lag. Tsjee, wat heb ik geglibberd onderweg naar mijn werk..
Mijn lieverd op de slee hihi de vorige keer was ze heel wat jonger en kon nog niet zo goed blijven zitten nu zat ze er heerlijk en wat een lol!!
Leuk sneeuwfotos! Ik ga ze beslist ook weer maken en dit keer mag me kleinste meisje er ook voor het eerst kennis mee maken.
Ik hou hier van, een flink pak sneeuw en de kids hebben de tijd van hun leven. Hier een foto op de slee (voor de jongste was dit de eerste keer en hij vond het geweldig) Bekijk bijlage 291035 En hier lekker in een grote hoop die ik heb gemaakt (moest de oprit sneeuwschuiven) Bekijk bijlage 291036 Inmiddels ligt er denk ik wel 10/12 cm sneeuw en nog steeds sneeuwt het. Dadelijk naar buiten voor ronde 2
Foto's van gisteren, inmiddels ligt er 2x zoveel. En zoonlief vind het helemaal geweldig. Een tranendal dat ie weer naar binnen moet om te eten