Geen idee en ik wil het niet weten ook Als ik het morgenochtend zie is het vroeg genoeg om er sagrijnig van te worden haha. Vind sneeuw en ijs normaal wel leuk, maar niet met zo'n buik. Zei van de week al dat ik me dan helemaal zo'n pinguin voel, waggelend door een witte wereld
Hahaha herkenbaar... Hier juist totaal anders. Toen onze zoon geboren was en wij naar huis reden begon het kei hard te sneeuwen... Dus ik vind sneeuw extra speciaal
Zal ergens na de nacht worden. Ben benieuwd hoeveel er wat en waar gaat vallen. Zo moeilijk, sneeuw verwachtingen.
Bij de eerste sneeuwde het ook toen we naar het ziekenhuis gingen en de dagen erna (en de weken ervoor net als nu, wel/niet/wel/niet)
Regen! Oudste lag er ook een pak sneeuw februari 2012 dus er is nog hoop (ookal vind ik gladheid heel eng)
Ik hoop zoooooo dat de regen vannacht in sneeuw veranderd! De kids (en ikzelf haha) kijken er al een paar dagen naar uit!
Volgens buienradar valt Friesland nu opeens wel in de sneeuwzone. Vanaf vanavond 23:00 uur begint het feest. Ben benieuwd, want vanmorgen zei buienradar nog wat anders.