Toen ik om 4 uur vannacht wakker werd lag er in Zwolle echt behoorlijk wat sneeuw. Je ziet dat de dooi al flink zijn werk heeft gedaan. Er ligt nu nog een centimeter of 5.
Hier een mooie laag vannacht om 2 uur. De jongste is ziek, maar toen we voor het raam stonden was hij eindelijk stil. Inmiddels regent hier dus het word steeds minder.
Snowboots stonden al klaar voor een uurtje plezier in de sneeuw.. maar het is maar 1mm en het ligt eigenlijk alleen op de daken van de auto's. (helemaal in het zuiden van het land). Jammer hoor.
Hier in Rotterdam niks gelukkig. Gister op werk zei een collega dat er code rood was uitgegeven voor de namiddag. Nou ben blij dat dat niet zo was.
Hier ligt dus wel sneeuw maar heb je geen last van, je rijdt het zo weg. Mijn man was eerder weggegaan maar was zoals altijd in 20 minuten op zijn werk. Eerder zelfs omdat het zo rustig op de weg was nog
hier heeft het de hele nacht geregend. de stad hier verderop ligt wel sneeuw. van mij hoeft het ook niet te sneeuwen, grote kans dat mijn man dan thuis zit als zzp-er in de bouw. en als hij niet werkt dan komt er ook geen geld binnen.
Nee gelukkig niet Laat het maar lekker in de rest van Nederland blijven hihi Maar wij hebben dan weer een lekker stormpje hier aan zee, vanmiddag als de kids thuis zijn lekker uitwaaien op het strand