Hier ligt er toch zeker 20 op de auto's. Helaas dooit het ook al enorm, dus onder de laag op de grond, ligt een laag water. Dus je kunt er ook nog eens niks mee (sleeën, sneeuwpop, etc). Het is een natte boel. Wel glad op plekken.
Hier (omgeving Den Bosch) ligt ook nog best een pak, maar het is wel aan het smelten en het begint nu ook te regenen, dus het zal wel snel weg zijn.
Hier valt weer veel sneeuw. Op het gras blijft het liggen en sommige plekken op straat/stoep, maar op veel plekken ook niet. Je kan er een prima sneeuwpop van maken denk ik maar na een kwartier buiten wandelen vind ik het wel goed en de kinderen zitten op school . Misschien straks maar volgens mij gaat het regenen.
De sneeuw, die nu valt, blijft wel liggen. Ook op de plekken waar ik net geveegd heb, dus direct op de grond. Valt me wel mee, want ik dacht dat het al flink dooide...
Hier, nabij Hoorn, is het vooral nat...hier en daar is nog wel een verdwaald sneeuwvlokje van vannacht te zien.
Hier in Rotterdam is het sneeuwen ook begonnen. Ik hoop dat het niet te erg wordt zodat ik normaal naar mijn werk kan zometeen en vanmiddag weer normaal naar huis kan.
Hier sneeuwt nu. Vanachter heeft het schijnbaar ook gesneeuwd maar vanmorgen lag er alleen nog maar een beetje op een aantal autoruiten.ben benieuwd of het nu wel blijft liggen.
Het sneeuwt hier flink Blijft jammer genoeg niet volledig liggen (weer iets zuidelijker dan lieke1989 )
Dit ligt er en het begint nu weer te sneeuwen!!! Joehoe...! Lag vanmorgen zeker tegen de 10cm sneeuw!