Sneeuwt het al ergens?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem1987, 12 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Hier ligt nog een dun laagje.
    Moest vanmorgen ff naar het ziekenhuis en dat was wel even oppassen met lopen (wonen vlakbij het zh).
    Toen ik thuis kwam begon het zacht te sneeuwen en zag ik dat er een boompje scheef stond. Terwijl ik dat aan het rechtzetten was begon het weer flink te sneeuwen.
    Nu smelt het helaas weer weg. Yoshua vind er niks aan, die wilde niet eens lopen in de sneeuw laat staan ermee spelen. Hij vond het wel mooi om te zien vallen. (Eeuw eeuw. Zei hij)

2. Roseline

Roseline Niet meer actief

Toen wij gisteravond naar bed gingen en ik de gordijnen/luxeflex dicht deed dacht ik.. hé het sneeuwt en er ligt al aardig wat op de auto's. Dit had ik even gemist, het was rond half 12.
    Vanmorgen zag ik dat het al aardig aan het verdwijnen was, maar er komt nog meer vandaag toch?
    Wij wonen in Dordrecht trouwens...

3. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Hier (zuiden) sneeuwde het vanochtend toen ik op stond. Inmiddels is het opgehouden en begint het ook al weer weg te smelten.

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hier (vlakbij Amsterdam) lag vanochtend een minimaal laagje, wat nu weg is. ;) :(

5. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    hier (zuid-oost brabant) lag vanmorgen een dun laagje in de tuinen en op de auto's. Straat en stoep nat, maar niet besneeuwd. Vanmorgen heeft het even gesneeuwd, natte sneeuw. Nu helder blauwe lucht en nog nauwelijks sneeuw te bekennen.

Gisteren ook veel gelezen over een storm die zou komen, maar hier is het zo goed als windstil..

Schijnt dat er vanavond rond 18.00 nog wat (natte sneeuw) gaat vallen, we wachten af..

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hier is behoorlijk wat gevallen (zo'n 30 km van Arnhem af). Vanmorgen lekker het park in geweest met de hond, toen ook nog een leuke foto gemaakt van een Schotse Hooglander in de sneeuw :).
    Het dooit nu wel maar er ligt zoveel dat het volgens mij voorlopig nog niet weg is.

Bijgevoegde bestanden:

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Stilte voor de storm?

8. Iemand vanmorgen nog wakker geworden met een mooi dik pak sneeuw? :D

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Gelukkig niet :D

En van die hevige storm waar we voor werden gewaarschuwd hebben we ook niets gemerkt. En ik woon echt op loop afstand van de kust en ja het waaide wat harder dan normaal en het is hoogwater maar storm? Nope, misschien dat het nog komt maar dat denk ik niet. Inmiddels hier een strak blauwe lucht met hier en daar een wolkje.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Nope hier gelukkig ook niet!
    Alhoewel het van mij vanmiddag wel mag gaan sneeuwen (namijn boodschappen) zodat mijn dochter lekker in de sneeuw kan spelen/sleeen.

11. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.184
    113
    Hier in Lochem een stevig pak sneeuw!

12. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Zo ziet er bij ons nu uit (limburg)

Bijgevoegde bestanden:

13. Als in, genoeg om in te spelen en te sleeën, zonder tigduizend open plekken op straat, etc? :p

Wij willen de sneeuw opzoeken vandaag, maar ik heb het idee dat het overal een beetje tegenvalt..

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Vanochtend (8.30 uur) in Tilburg flinke hagelbui en dat ging volgens mij over in sneeuw. Het is net gestopt.

15. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ooh mooi! Hier in Zuid-Limburg echt niks :(

16. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Hier sneeuwt het in omgeving Eindhoven en hij blijft liggen! Duim duim hoop hoop dat er meer komt. Ik vind sneeuw magisch.

17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.160
    113
    Gelukkig niet. Wel al hagel en sneeuw gehad maar nu zon. Laat het maar zo blijven. Ik moet nog boodschappen doen en man is ook nog niet thuis, word vanavond waarschijnlijk ipv gister

18. Butchke

Butchke Niet meer actief

In midden limburg ook alleen maar nattigheid. Geen vlok sneeuw

19. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Hier smelt het alweer.

20. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63