Hier ligt nog een dun laagje. Moest vanmorgen ff naar het ziekenhuis en dat was wel even oppassen met lopen (wonen vlakbij het zh). Toen ik thuis kwam begon het zacht te sneeuwen en zag ik dat er een boompje scheef stond. Terwijl ik dat aan het rechtzetten was begon het weer flink te sneeuwen. Nu smelt het helaas weer weg. Yoshua vind er niks aan, die wilde niet eens lopen in de sneeuw laat staan ermee spelen. Hij vond het wel mooi om te zien vallen. (Eeuw eeuw. Zei hij)
Toen wij gisteravond naar bed gingen en ik de gordijnen/luxeflex dicht deed dacht ik.. hé het sneeuwt en er ligt al aardig wat op de auto's. Dit had ik even gemist, het was rond half 12. Vanmorgen zag ik dat het al aardig aan het verdwijnen was, maar er komt nog meer vandaag toch? Wij wonen in Dordrecht trouwens...
Hier (zuiden) sneeuwde het vanochtend toen ik op stond. Inmiddels is het opgehouden en begint het ook al weer weg te smelten.
hier (zuid-oost brabant) lag vanmorgen een dun laagje in de tuinen en op de auto's. Straat en stoep nat, maar niet besneeuwd. Vanmorgen heeft het even gesneeuwd, natte sneeuw. Nu helder blauwe lucht en nog nauwelijks sneeuw te bekennen. Gisteren ook veel gelezen over een storm die zou komen, maar hier is het zo goed als windstil.. Schijnt dat er vanavond rond 18.00 nog wat (natte sneeuw) gaat vallen, we wachten af..
Hier is behoorlijk wat gevallen (zo'n 30 km van Arnhem af). Vanmorgen lekker het park in geweest met de hond, toen ook nog een leuke foto gemaakt van een Schotse Hooglander in de sneeuw . Het dooit nu wel maar er ligt zoveel dat het volgens mij voorlopig nog niet weg is.
Gelukkig niet En van die hevige storm waar we voor werden gewaarschuwd hebben we ook niets gemerkt. En ik woon echt op loop afstand van de kust en ja het waaide wat harder dan normaal en het is hoogwater maar storm? Nope, misschien dat het nog komt maar dat denk ik niet. Inmiddels hier een strak blauwe lucht met hier en daar een wolkje.
Nope hier gelukkig ook niet! Alhoewel het van mij vanmiddag wel mag gaan sneeuwen (namijn boodschappen) zodat mijn dochter lekker in de sneeuw kan spelen/sleeen.
Als in, genoeg om in te spelen en te sleeën, zonder tigduizend open plekken op straat, etc? Wij willen de sneeuw opzoeken vandaag, maar ik heb het idee dat het overal een beetje tegenvalt..
Vanochtend (8.30 uur) in Tilburg flinke hagelbui en dat ging volgens mij over in sneeuw. Het is net gestopt.
Hier sneeuwt het in omgeving Eindhoven en hij blijft liggen! Duim duim hoop hoop dat er meer komt. Ik vind sneeuw magisch.
Gelukkig niet. Wel al hagel en sneeuw gehad maar nu zon. Laat het maar zo blijven. Ik moet nog boodschappen doen en man is ook nog niet thuis, word vanavond waarschijnlijk ipv gister