Sneeuwt het al ergens?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem1987, 12 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ballon

Ballon Niet meer actief

Dit was hier ( Arnhem )

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Hier sneeuwde het net nog...rond half 10 waren de kinderen bijna op bed ( weekend...beetje laat geworden op visite) en mijn dochter riep...hé het sneeuwt. Toen mochten ze nog in de sneeuw gaan spelen...
    Zo vaak sneeuwt het niet ;)

Echt even feest.

De buren zullen wel weer denken....ha ha

3. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    nog een leuke slee tip :D

4. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Hier is donderdag op vrijdagnacht meer dan vijftien centimeter sneeuw gevallen (Achterhoek).
    Het is wat gaan smelten, maar vandaag hebben we toch weer wat sneeuwbuien gehad. Ik moet in ieder geval nog door de sneeuw ploegen om van het tuinpaadje af te komen haha.
    Ook verschillende straten zijn nog een ramp. Hier achteraf wordt niet gestrooid, vandaar.
    Ben benieuwd wat er morgen nog ligt.

5. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Wat veel sneeuw bij sommigen! Hier is nauwelijks wat gevallen dat is blijven liggen. In de plantsoenen zie je af en toe nog wat sneeuw maar verder overal sneeuwvrij.

Wel apart dan we gisteren naar vrienden gingen, op 20min rijden: Hoe dichterbij we kwamen, hoe meer sneeuw er op de weg lag. Overal besneeuwde auto's en geveegde stoepjes, terwijl er bij ons geen sneeuw te bekennen was.

Als ik nu naar buiten kijk ligt er een flinterdun laagje sneeuw op het gras en deels op de stoep, waarschijnlijk voor 12u alweer allemaal weg.

6. Ballon

Ballon Niet meer actief

Bij het ziekenhuis rijnstate is het nogal heuvelachtig. Misschien is dat iets? Ik heb een baby van 6mnd, dus ik zit nog niet echt in de sleetjes enzo 🙈 Dusbheb eigenlijk geen idee echt. Andere dames hier uit Arnhem tips?

7. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Hier heeft het vannacht weer gesneeuwd maar ook gevroren dus dat laagje is nu een sneeuw ijslaagje geworden, geen speelsneeuw dus helaas...

8. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Misschien Sonsbeek? Park Presikhaaf vond m'n dochter ook leuk om van de heuveltjes af te gaan :)

9. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ohja! Goede. :D

10. Maar is die foto van vandaag? Nee toch? Als er écht nog zoveel ligt, wil ik er wel voor naar Arnhem rijden, maar op de Arnhem-webcams die er zijn, lijkt er niet zo HEEL veel te liggen? :)

11. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik woon zelf in Arnhem Noord. Hier ligt nog aardig wat. Mijn moeder woont in Arnhem Zuid en daar ligt veel minder. Die foto is niet van vandaag nee, aangezien ik hem gisteren heb gepost :D

Deze is wel van vandaag. Ik weet niet hoe het in presikhaaf ed is hoor. Wij liggen veel hoger, dus blijft het hier ook langer liggen!

12. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Thnx dames was heerlijk!

IMG_20170115_151139.jpg

13. Ballon

Ballon Niet meer actief

Dit is bij de pleyroute toch?

14. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Geen idee hahahaha, was een bedrijventerrein en bovenop stond een hert.

15. Wij zijn toch maar voor échte sneeuw gegaan en naar Monschau gereden.. Was echt fantastisch, op de meeste plekken zakte je tot je knieën weg ♥

Bijgevoegde bestanden:

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat is nog eens een pak!

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid