.... Bij jullie al? Hier nog niet maar ik zit er met Mayron op te wachten Ze zeggen dat er heel veel gaat vallen, zelfs code oranje.
Ik woon in uitgeest, en volgens de sneeuwradar op buienradar moet het hier toch echt al sneeuwen. maar ik zie niks!
Hier nog niets, maar de lucht is al wel helemaal grijs. Mss met een uurtje.. zit er wel op te wachten
als het goed is hier over een uurtje.. na een uur zoeken heb ik lenn zn skibroek gevonden.. wel te groot maar lekker warm.. domme vraag maar een skitrui draag je toch OVER je eigen kleding?
Ik heb net op buienradar gekeken, maar het komt er wel aan (omgeving Rotterdam) de kinderen kunnen niet wachten... Ik ga zo snel een paar boodschapjes doen met de auto, dan hoef ik er vanmiddag niet meer uit als het sneeuwt. Ben benieuwd... voor mij hoeft het niet zo, maar de kinderen vinden het zo leuk en dan gun ik ze dat maar!
Ja hier ook hoor, voor mij hoeft het ook niet, maar Mayron vind het geweldig, die snapte al niet waarom er geen sneeuw lag met kerst haha
Ik woon precies tussen Groningen en Leeuwarden in en hier ligt al een mooi laagje en t sneeuwt nog lekker door. Op de gok ligt er een cm of 2.
Hier niet en het mag ook wel weg blijven (Harderwijk), we hebben alleen fietsen en da's erg onhandig, want hier in de wijk wordt nooit gestrooid op de fietsroutes
Hier wordt ook niet gestrooid en heb een gescheurde meniscus waar ik binnenkort aan wordt geopereerd. Ik blijf lekker binnen Als papa thuis komt, zoekt ie de slee maar op en mag hij aan de wandel.