Hier in de omgeving van Eindhoven sneeuwt het niet niet....komt er wel aan als ik buienradar moet geloven. Zit even te twijfelen of ik de kids maar eerder ga halen vandaag....anders moet ik straks door zo'n 10 cm sneeuw vrees ik.... Wel leuk kunnen we vanavond lekker even sleeen met papa en de kids!
Zit nu op het werk. Vanmiddag uit het werk gelijk maar met de hond naar buiten, wordt altijd helemaal wild hahaha Alhoewel ik me afvraag of hier nou echt een pak sneeuw ligt vanmiddag, lijkt alweer op te houden hier met sneeuwen
echt sneeuwen kun je het nog niet noemen maar als ik goed kijk zie je minivlokjes dwarrelen (roosendaal)
Het is hier alweer voorbij, maar inderdaad tegen 1 uur moet de rest nog komen. En die bui lijkt wel wat langer te duren dan 10 minuten, haha.
ML moest naar afspraak in eindhoven.. maar zijn collega heeft afspraak afgebeld voor geval dat het zou gaan sneeuwen..
hier zuidoost brabant, deurne, het sneeuwt nog niet maar is wel al goed bewolkt. hopelijk begint het snel
Hier ligt minstens 10cm! Echt heel veel! En vind het echt leuk! Vanochtend lekker met mijn zoon naar buiten geweest en hij dook er zo in, zo leuk!
Ja hier (veenendaal) ook sinds 11.00 uur volle bak sneeuw. Op de tuintafel ligt een kleine 3 cm nu. Heerlijk, maar ik moet zo nog naar de ergotherapie met de oudste. Pfff dat wordt spannend!!
Sneeeuw??? Hier niks te zien... behalve de zon en een blauwe lucht.. Roosendaal ( Zuid West-brabant )
Hier nog nix maar verwachting hier is tegen half 2 dat het zou moeten beginnen... En ook voor onze provincie is code oranje afgegeven...