Hier nog geen sneeuw maar goed woon ook in Limburg en het komt vanuit het Noorden. Hoop wel dat er straks wat ligt, kan ik lekker met de oudste gaan sleeën.
wij wonen vlakbij elkaar. Hier ook nog niks, maar de zon is wel weg en het wordt donkerder. Kijk maar even op de sneeuwradar van buienradar.nl, het komt echt...
Pfoe.. Hier net het ritje met kinderwagen en slee achter de rug, maar heb m'n portie krachttraining wel gehad.. Liep ook nog eens net in het laatste restje sneeuw; toen we binnen stonden stopte het haha.
Hier ligt ondertussen zo'n 9 centimeter Heerlijk! Als m'n mannetje straks wakker is, lekker even sleeën (net nog even snel gehaald bij de Gamma).
Hier heeft het ook gesneeuwd( provincie groningen) En ik baal wel een beetje, want ik moet vanmiddag richting groningen! Ik hou wel van sneeuw, maar het komt nu een beetje op de verkeerde moment,haha
Hier sneeuwt het nu zo'n 5 kwartier en er ligt al 5 cm. Er valt nog steeds sneeuw dus vanmiddag lekker in de sneeuw spelen met de kleine man
Hier is het een klein uurtje geleden gaan sneeuwen( Delft) Ben benieuwd hoe veel en hoe lang het gaat duren. Zou de eerste keer zijn dat dochterlief het een beetje bewust kan mee maken dus straks even met haar een rondje lopen door de verse sneeuw.
Hier sneeuw het nu al ongeveer 2 uurtjes en er ligt echt een enorme pak. Ik ga dochter over half uurtje van KDV ophalen met de slee, haar 1e keer Ben benieuwd hoe ze het vind.