hier net ff de sneeuw in geweest, zal straks ff foto's neerzetten.. helaas vind mijn meisje het maar leuk voor een kwartiertje
Zo dan, in een uurtje tiijd ligt er hier opeens een pak sneeuw!! Dacht aan het begin ff dat het na een kleine 10 minuten al op zou houden, maar nee, het sneeuwt behoorlijk door nu!!!
Hier is het nu na een paar uur gestopt en heeft wel een flinke laag achter gelaten.. Wel mooi hoor...
Ik lees het onderwerp en dacht net ben benieuwd of het hier nog komt (west-brabant) en ik kijk buiten en zie de eerste piepkleine sneeuwvlokjes vallen! Ben benieuwd of het ook zo'n dik pak gaat worden, we moeten vanavond nog naar Zeeland gaan rijden...
hier sinds half 11 begonnen met licht sneeuwen en het gaat nu steeds harder begint nu ergens op te lijken (omgeving gorinchem ) ga nu onze pup kennis laten maken met sneeuw!
hier Haarlem ook al een beste hoeveelheid... man is aan t werk in a'dam en ik zit tegen halfregelmatige voorweeen aan... niet fijn!
Elke keer denk ik... En nu gaat het zachter sneeuwen dus zal zo wel afgelopen zijn... Maarrrr dan gaat t na 5 min weer harder sneeuwen
@tulip: hier ook niet blijft nu wel wat liggen maar begint nu ook door te sneeuwen. zal zo bij jou zijn! @syrae: oei dat is niet fijn!!! je man maar op tijd bellen voordat hij het niet meer kan redden dan... suc6
Jaaaaa, ook hier begint het aardig te sneeuwen. (omgeving 010) Kids zullen helemaal blij zijn als ze straks uit school komen. 'k Heb vanmorgen ook schaatsen voor ze gekocht, ben benieuwd of ze van 't weekend op het ijs kunnen.
Pff nou het is hier ondertussen half 2 en heb nog niet 1 vlokje sneeuw gezien. Ben benieuwd wanneer het nier wat witter wordt. Nou kijk naar buiten en welja er valt iets uit de lucht