In Zwolle sneeuwt het al een tijdje. Er ligt een centimer of 5! Vanmiddag met de kleine man maar eens op de slee rond
Hier sneeuwt het nu aardig door (Den Haag). Ik ben op mn scooter naar t werk gegaan. Dacht dat t alleen in t Noorden zou gaan sneeuwen . Hmmm het is geen sneeuwscooter ben ik bang... Dat wordt een lange weg naar huis....
nathalie, hier blijft het ook al ietsjes liggen op de stoep...en het gaat wel echt door sneeuwen. Ik hoop dat er echt een laagje ligt als mn dochter wakker wordt, die wordt daar zo blij van.
Het sneeuwt hier nog steeds! Er ligt echt al een heel pak! Het sneeuwt de hele dag al onophoudelijk...had verwacht dat het nu al wel gestopt zou zijn, ben benieuwd hoe lang dit nog doorgaat! Het zonnetje is er 5 minuten geleden wel bijgekomen. Prachig, zo'n mooie witte wereld!
Oh, die zon wil ik ook! Maar het sneeuwt hier sinds half 12 en nu nog steeds. Straks als de kleine man wakker is naar buiten, heb net de slee in elkaar gezet. Ben benieuwd wat hij ervan vindt.....!
leuk he, ik hoop echt dat er dan een laagje ligt, voor haar sneeuw het als ze de stoep niet meer kan zien en ze heeft vanochtend de slee al tevoorschijn gehaald zelf
hihi, leuk he die kindjes en sneeuw. Die kleine van ons heeft al meer sneeuw in die 3 jaar gezien dan ik in mn hele jeugd volgens mij, het is echt iets van de laatste jaren.