En na sneeuw komt... HAGEL! Dat was niet helemaal de bedoeling maar al met al wel een flink pak wit, zo leuk Ik word er helemaal blij van dat we toch nog een dagje witte winter hebben
bij ons begon het rond 11uur vanmorgen. wilde net op buienradar gaan kijken waar de sneeuw bleef. net al ff met alyssa in de sneeuw gespeeld maar alyssa vond het best koud. nu lekker met een bakkie thee genieten van de vallende sneeuw. alleen balen dat het verkeer er ook gelijk weer zo`n last van heeft, nu is mn man heel laat thuis vrees ik. maar goed, zolang hij maar heel thuis komt vind ik het best. liefs doris
Ben blij dat ik niet met de trein hoef te reizen.. Zie dat de treinen vanaf hier met 30 en 44 minuten vertraging reizen.. zandvoort aan zee al helemaal niks!! En vaag om te lezen dat het past net sneeuwt in Noord Brabant en Limburg! Hier is het zeker 10 cm dik al.
Hier ligt echt veel sneeuw! Het is nu droog en de zon schijnt! Heerlijk, al lekker buiten geweest! Jongste dochter weet niet wat ze er van moet vinden
als daymian zn bed uitkomt gaan we ook weer ff naar buiten. in de wagen vond ie het wel leuk en voor het raam ook, nu kijken of hij het ook leuk vind om in te lopen. liefs doris
hier komt zon weer door nadat er toch wel 5 vlokken gevallen zijn dus van mij geen sneeuwfotos deze keer
debby, nee zoveel hebben wij hier niet (woon vlakbij nathalie) maar inmiddels al wel een aantal centimeters.