behoorlijk..ziet er mooi uit!!! voor de kleine heb ik alles skipak snowboots...ben alleen uiteraard mezelf vergeten..
Jep, en hard ok, best kut want hele week heen en weer rijden naar ons nieuwe huis, toch steeds 100 km.
Tussen Alkmaar en Schagen, kleine vlokjes, maar het sneeuwt. Denk dat we zo maar snel de weekendboodschappen in huis gaan halen, dan kunnen we daarna lekker thuis blijven, mocht het erg worden.
En hier in het midden van Nederland begint het nu ook te sneeuwen... Blij dat ik met verlof ben en niet meer met de auto naar kantoor hoef (alhoewel ik dan eindelijk iets zou hebben aan de winterbanden...).
Hier in provincie Groningen ligt er sneeuw en dwarrelt er ook sneeuw naar beneden nu. Het hondje, een pup van 17 weken oud, vind het helemaal geweldig. De eerste sneeuw die ze meemaakt. Bekijk bijlage 220352
Hier nog geen sneeuw. Mag van mij wel vallen,als het maandag maar weer weg is.Wil zonder glijpartijen naar mijn werk kunnen rijden.
Hier sneeuwt het ook....helaas... Sneeuw hoort bij de winter en ik vind het leuk voor de kids. Maar zelf heb ik er een grondige hekel aan. Sneeuw is koud. Sneeuw zorgt voor ongemakken als gladheid. Sneeuw is slecht voor het ijs, dus schaatsliefhebbers zullen ook wel balen. Nee, ik heb niks met sneeuw. Moet vanaaf ook weer naar huis vanuit mijn werk. Maar ik wens iedereen die wel van sneeuw houdt, veel sneeuwpret toe!
Bij mijn moeder in Almere is er in 30 min tijd een lekker wit laagje gevallen. Hier in Den Haag ligt er nog niks maar vanuit de zee komt er wel een hele grijze wolk aan
Hier nog niks te zien (Bunnik) Ook nog geen wolken te zien eigenlijk. Maar gaat vast niet lang meer duren.
hoe kan je het aan de lucht zien ? hier schijnt het zonnetje n beetje en daaronder is een grote wit grijze wolk zit daar de sneeuw in ?? woon in schiedam btw