Hier geen wolkje in de randstad...heerlijk strak blauw en nog geen sneeuwvlok te bekennen...van mij mag het ook wel wachten tot half 6 want ik wil ook nog graag thuis komen hahahaa
Hier in de omgeving gorinchem ook nog niet. Ohh, wacht WEL!!!! Hele kleine minuscule witte vlokjes vallen naar beneden! Yeeeh! Zo de kleine man naar bed en vanmiddag lekker sleeën!
OOh jaloers!!!!! Hier nog weinig, maar gaat nog wel door tothalf 11 zo te zien op buienradar.. T zijn hier hele kleine vlokjes.
nou wij zitten er ook op te wachten, maar het zonnetje schijnt hier en de lucht is blauw. Volgens de sneeuwradar moet het einde van de ochtend hier zijn. We gaan straks boodschappen doen, zodat we vanmiddag op de slee weg kunnen. Ik hoop echt dat het hier nu ook eindelijk komt, mijn meisje zit er op te wachten, ze wil ook zo graag in de sneeuw spelen.
Hier nog een stralend zonnetje! Volgens de weerman zal het hier rond de middag gaan sneeuwen. En als ik hier kijk klopt dat ook, ik woon iets verder dan Tulip (westelijker) en daar gaat het eind vd ochtend sneeuwen dussss....
hier in friesland ligt al een lekker laagje kids waren helemaal door het dolle heen vanmorgen en het sneeuwt nog steeds heerlijk!!
maasbracht....alleen nog ijssneeuw van paar dagen terug....Maar er mag van mij wel wat vallen hoor, hoef met de auto de weg niet op
nog geen sneeuw hier in Kruiningen. We hebben wel een ijsbaan hier op dorp...zal ook vast geschaatst worden maar dat is niet mijn ding.
Jazeker. Even boven Leeuwarden sneeuwd het. Genoeg om alles van een laagje te voorzien. ik gok 3 a 4 cm.
Haha het lijkt wel alsof de vogels al van het witte poeder gesnoven hebben. Die zijn me toch druk! Buitenvogels dan he? Ik heb geen "huisvogel".