omgeving assen sneeuwt het hard, aan de ene kant vind ik het leuk, maar aan de andere kant er wordt hier amper wat gestrooid etc, en ik moet vandaag met de auto en vanavond met de fiets weg, dus op dat gebied bah. als het nu alleen in de tuinen viel vond ik het geweldig hahahaha
Ik woon in de buurt van Heerenveen en hier ligt al een behoorlijk pakje sneeuw.We kunnen eindelijk met de slee naar buiten,Syl kan voor het eerst de sneeuw in,ben zo benieuwd hoe hij het zal vinden.
Het verandert nu wel snel, de lucht word met de minuut dikker. Ik pak denk ik zo maar de auto naar de peuterdans. Kunnen we ook meteen boodschappen doen.
Hier op de grens Groningen en Friesland sneeuwt het ook! Dit ligt er nu en het gaat nog door Nijn en ik gaan zo lekker naar buiten
hier ook sneeuw maar moet zo nog werken tot 5 uur dus eigenlijk niet echt leuk, zeker die gladheid kan me gestolen worden met mijn zwangere buik!
Hier ook nog niks Twente...Hoop echt dat we nog een pakkie krijgen, zoonlief kijkt er al zo lang naar uit
Yup hier (Heerenveen) ligt ook al sneeuw!! en het sneeuwt nog steeds! helaas moet ik ook nog met de auto op pad. niet mijn favo bezigheid met gladheid. Groetjes Janet
Hier in emmen sneeuwt het ook vanaf 9 uur,maar zie jammer genoeg dat het wat minder word. Voor degene die het niet willen jullie mogen het altijd hierheen sturen