Friesland: Flink pak sneeuw (cm of 5-6?) Heb hier de sneeuwschuivers al 3x door de straat gehad (woon in het centrum) maar het helpt niks Het begint hier steeds harder te sneeuwen! Vanmorgen nog een mooie slee met zitje gescoord voor dochterlief! Vind het zo leuk!! (Alleen hoop toch echt wel dat manlief vanavond een beetje veilig naar huis kan komen... die is vanmorgen vroeg weer naar Alkmaar gereden om te werken...
Oja: Dochterlief vindt het geweldig! Die heb ik met dr snowbootjes door de sneeuw laten banjeren Ze vond het echt supergrappig!
hier in hoorn sneeuwt t ook behoorlijk. vind t altijd zo leuk! sneeuwschuiven ga ik niet aan beginnen. heeft geen nut op dit moment. straks lekker door de sneeuw heen met kinderwagen naar de winkel.
Hier in omgeving Alkmaar (NH) is het vanaf een uur of half 9 begonnen met sneeuwen. Man bracht de oudste naar school en er lag niets meer/minder als van de week en op de terugweg (15 minuten later) begon het flink te sneeuwen. Tot nu toe is het alleen maar erger geworden en ligt er echt al een flinke laag!
Het is hier nog harder gaan sneeuwen! Nu echt dikke vlokken!Friesland! Zal nu de sneeuw in om de oudste van de psz af te halen...we gaan maar lopen!
Mijn zoontje staat al vanaf vanmorgen voor het raam te wachten op sneeuw.. maar tot nu toe nog niets!
Hier sneeuwt het ook en ik ga er heerlijk van genieten achter het raam Mn vriend haalt de kinderen uit school en psz, dus ik hoef gelukkig de deur niet uit.