Ik zit ook "net onder Groningen", Haren wel te verstaan (werk) en hier is het dus net zo als bij Rosa. Het begint hier nu trouwens lichter te worden. Het sneeuwt al de hele morgen, zou het nu dan eindelijk ophouden? Moet vanavond mijn auto na mijn werk eerst ontsneeuwen als het zo doorgaat....En dan nog voorzichtig op huis aan.
nou wordt het weer wel donker. ben benieuwd. moet om 2 uur naar de logopedie, is maar 5 minuten met de auto maar net te ver voor de oudste om te lopen en ik heb wel een fiets maar geen zitje meer -nog voor haar
Hier ook Friesland en veel sneeuw!!! Helaas kunnen we er niet uit.....dochtertje heeft net haar keelamandelen eruit.....jammer!!!
Hier ligt ook al flink wat. Begint nu ook lichter te worden buiten dus wie weet stopt het ook. Ligt hier wel weer genoeg
Het trekt hier toch langs. Gelukkig voor nu, ben echt niet zo'n held op de weg. Hopelijk komen wij ook snel aan de beurt, leuk hoor!
Hier is ondertussen een leeg bierkratje in de tuin bijna niet meer te zien Wordt nog een leuke wandeling om de oudste op te halen van school met de jongste in de wandelwagen