Hey girls, Ik ben alvast op zoek naar een voedingsbh maar ik kan eigenlijk nergens de grote cupmaten vinden. Ik heb nu F (zijn de hele zwangerschap nog niet gegroeid) maar wil als voedingsbh wel G ivm nog groeien en zoogkompressen. Weten jullie een (web)winkel waar ze deze maten wel verkopen? Thanks!
Ik had ze van het merk Anita. ZIjn erg goed bevallen. Je kan eens kijken bij http://www.borstvoedingswinkel.nl/ maar ik weet niet of ze daar de bh's van anita verkopen. Ze verkopen daar sowieso bh's voor grotere boobies.
Ik heb nu maat G zwangerschaps BH en die heb ik bij Livera gekocht. Ze hebben daar ook Voedings BH's in grote maten, al heb je niet veel keuze. Maar dat heb je in Zwangerschaps BH's in grote maten ook niet.
moet je dus altijd een maat groter kopen? Gelukkig weet ik dat wou ze bijna halen in me huidige maat gwoon een dtje
Thanks! @pinguin72 Die site is inderdaad een hele goeie. @Vanes Bij Livera hier kon ik ze niet vinden in mijn maat, maar zal binnenkort nog eens kijken. @AlmostMummy Ja het leek mij wel verstandig om het een maatje groter te kopen ivm zoogkompressen enzo, dan is daar ook de ruimte voor en ik denk dat als ze straks vol melk zitten ook wel wat groter zullen zijn.
Bij Livera hebben ze ook zwangerschapsbeha's van Anita Maternity. Ze hebben ook grote maten en ze kunnen ook een heleboel bestellen bij Livera. Heb er zelf pas een besteld in 75G. Was binnen twee weken binnen. Ga er waarschijnlijk nog een in 70G bestellen. Ik werd echt heel goed geholpen. Gelukkig geen vervelende opmerkingen over 'zo, dat is wel een moeilijke maat hoor!'. Als ik zoiets hoor, ben ik altijd gelijk weg. Na al die jaren worstelen met behamaten hoeven ze mij namelijk echt niet meer te vertellen dat ik een lastige maat heb. Dat weet ik donders goed! Succes! Groetjes, Sonja
Je moet het bij Livera, inderdaad even vragen aan de verkoopster. Vaak hebben ze ook veel in lades liggen of ze bestellen een aantal maten zonder dat je verplicht bent ze te kopen... Succes!
Ik heb G of H, weet t ff niet meer. Van Anita. Het zijn wel van die saaie bh's helaas. Mijn zus heeft geloof ik I en die heeft behalve die saaie ook heel leuke, met schattige bloemetjes erop. Zal eens vragen waar ze die gekocht heeft.
Bij de wat specialere zaken ik heb G en heb hele mooie kante bh's met mooie slips erbij zodat je je toch nog een beetje sexy kan kleden voor je man
Ik heb ook G van Anita Maternity... zit heerlijk, ook nu tijdens de zwangerschap draag ik ze al.... Heb trouwens een G zonder beugel en 2 in F met beugel... die maten vallen verschillende van bh's zonder en met beugel... succes! (oh heb ze trouwens besteld bij een betere lingeriezaak in mijn dorp... daar hebben ze vaak wel boekjes met voorbeelden, als ze dan binnenkomen kan je altijd passen en dan beslissen of je ze neemt)