Uhh nee die spaar ik niet uhm.....zal er even over na denken over andere opties? Of heb jij nog suggesties???
Heb net mijn oma even gebeld ik heb dus 4x de heks in de aanbieding. Die zonder appeltje. Dus wie wil ruilen voor een dwerg of sneeuwwitje? Ik moet nog: Sneeuwwitje Doc Grumpy (misschien al van Juffie) Sleepy Sneezy Bashful (misschien al van Juffie) Dopey De rest spaar ik niet nl.
hai Susan, Stuur maar even in een PB welke kaboutertjes je wilt en dan stuur ik ze naar je op.. Ga morgen nog weer boodschappen doen bij de AH dus wie weet kan ik je met nog meer poppetjes blij maken Als je voor 13.00 reageert zorg ik dat ze die dag nog op de post gaan Heb je ze zo ie zo maandag in huis.. Groetjes juffie
Ik heb dubbele poppetjes dus in de aanbieding: 1 jager 1 dwergje met geel bloempje Ik heb verder dopey, sleepy, het hertje, de heks, de dwerg met bloempje, de jager en de dwerg met de harmonika. Als je er een etos zegeltje voor geeft super!
Ik heb in de aanbieding: Koningin: 3x Ik zoek nog: Sneeuwwitje Doc Sneezy Dopey Grumpy (onderweg: van Juffie) Sleepy (onderweg van Loesjuh) Bashful (onderweg: van Juffie) Graag 1 tegen 1 ruilen of voor DE punten De rest spaar ik niet nl.
Ik heb in de aanbieding: Koningin: 2x Ik zoek nog: Dopey Sneeuwwitje (onderweg van Dees) Sneezy (onderweg van Dees) Happy (gekregen van oma) Doc (gekregen van oma) Grumpy (onderweg van Juffie) Sleepy (onderweg van Loesjuh) Bashful (onderweg van Juffie) Graag 1 tegen 1 ruilen of voor DE punten De rest spaar ik niet nl, lijstje weer up to date. Kan iedereen niet zo'n lijstje maken weten we meteen wat we met wie kunnen ruilen.
Ik spaar ze helemaal niet maar ik weet ook niet hoe ze allemaal heten. Ik heb: boze koningin 2x sneeuwwitje 2x prins 2x dwerg met een lantaarn (rood jasje) (Doc zie ik net) verkouden dwerg met een zakdoek (Sneezy) Ik weet de namen niet Ik wil wel ruilen voor Perla punten of Etos babyzegels Bij belangstelling graag even een pb. Ik kom 3x in de week in Tilburg trouwens en mijn ouders wonen bij Gorinchem, schoonouders bij Tiel dus allemaal ophaal mogelijkheden
Ik heb wel interesse in de heks en sleepy. Heb op het moment geen dubbele voor je. Wil je ze alleen ruilen en waarvoor?