ik heb bashful dubbel en ik zoek nog jager dopey koningin prins heks sneezy wasbeer sleepy happy hert wie wil of kan er ruilen voor deze ik heb eventueel ook zwitsalzegeltjes en 1 pakje anubis kaarten en danootje magneetjes
Ik heb in de aanbieding: Koningin: 2x Ik zoek nog: Dopey Sneeuwwitje (onderweg van Dees) Sneezy (onderweg van Dees) Happy (gekregen van oma) Doc (gekregen van oma) Grumpy (onderweg van Juffie) Sleepy (onderweg van Loesjuh) Bashful (onderweg van Juffie) Graag 1 tegen 1 ruilen of voor DE punten De rest spaar ik niet nl, lijstje weer up to date. Kan iedereen niet zo'n lijstje maken weten we meteen wat we met wie kunnen ruilen.
Nou zal ook even een mooi lijstje maken. In de aanbieding: Sneeuwwitje Jager Schildpad 2x Bashful Zoek nog: De prins De koniging Hert Wasbeer Sneezy Sleepy
Als het goed is ben ik deze week compleet. Heb Sneezy nog kunnen ruilen evenals Doc. Ging bij mijn post van gisteren er vanuit dat ik Sleepy en de Jager met iemand anders kan ruilen, heb daar alleen nog geen reactie van. Heb nu nog liggen Grumpy en Giechel. Zal vandaag even afwachten of er reactie komt, anders wil ik die graag ruilen tegen jager en sleepy.
Zojuist de prins ontvangen ,heb ik dubbel. Net als Grumpy en Giechel Wie o wie? Zoek zelf nog Sleepy en de jager.
Ik heb in de aanbieding: Koningin: 2x Ik zoek nog: Dopey Grumpy (onderweg van Juffie??) Bashful (onderweg van Juffie??) Graag 1 tegen 1 ruilen of voor DE punten
ik zoek nog: prins wasbeer koningin happy doc sneezy bashful van (minimuisje) sleepy hert schildpad heb helaas nog geen dubbele
Ik heb de jager, een dwergje met een geel bloempje en een dwergje met harmonika dubbel. Bovenstaande graag ruilen. Deze heb ik: koningin sneeuwwitje jager hertje dopey dwerg met geel bloempje eekhoorn en wasbeer sleepy stuur svp even een pb (hier kijk ik ook, maar misschien mis ik wat)
Ik heb ook nog een paar in de aanbieding... te ruil tegen DE punten, etos babyzegels of friso streepjescodes wasbeer hertje de prins grumpy bashful En... heb het verzamelhuis ook en aangezien ik er niks mee doe wil ik deze ook wel ruilen. Graag reageren via pb
Ik heb te ruil tegen etos zegels: - doc - happy-giechel - jager - hert Graag via pb, zo kan ik niks over het hoofd zien.
Ik heb in de aanbieding: Koningin: 1x Ik zoek nog: Dopey Grumpy (onderweg van Juffie??) Bashful (onderweg van Juffie??) Graag 1 tegen 1 ruilen of voor DE punten
Juffie heb niks meer van onze ruil gehoord heb al iets anders geruild Zoek nog wel Grumpy heb je die nog??