Heb je dopey nog??? Dat is de enige die ik nog moet! En ze hadden vandaag al geen figuurtjes meer Of anders iemand anders... Heb vrij veel om te ruilen... Behalve de kabouter met de bloem,de kabouter bij de ton, de jager en het wasbeertje. De rest heb ik 2 keer of meer... Ik hoor het graag!
Ik heb de volgende figuurtjes nog en wil ze ruilen tegen Etos zegels. 2 zegels per figuurtje. De volgende heb ik nog: sneeuwitje de koningin wasbeer sneezy doc-doc
Was ik vandaag bij AH hier, zijn ze al op..flauw hoor:x Ik heb hier dubbel: Doc (2x) Sleepy Schildpad Zelf zoek ik nog: Koningin Prins Heks Wasbeer Happy Bashful Wie wil er ruilen / kan mij er nog aan helpen? @Mik wat wil je er voor hebben en welke heb je nog?
Heb de volgende poppetjes van de AH nog in de aanbieding: 4 jagers; 1 heks; 1 stiefmoeder; Iemand interesse? Veel liefs Petra
Ik heb er nog 1, een wasbeer. Ik kan ze ongefrankeerd versturen, zo heb ik het bij de rest ook gedaan
ik zoek wasbeer prins' schildpad sleepy heb dubbel sneezie 6x (kreeg 5 zakjes en waren allemaal dezelfde) jager
Ik heb nog over: Dopey 2x Jager 2x Sneezy 2x Prins Bashfull Heks Ik hoef er niks voor, ik verzend ze dan gewoon zonder postzegel.
Ik heb hier nog liggen: 1x nr 1 jager 1x nr 4 schildpad 2x nr 5 prins 3x nr 7 heks 2x nr 8 grumpy 1x nr 9 doc 2x nr 11 wasbeer 1x nr 15 bashful En het verzamelhuis Deze wil ik graag ruilen tegen DE punten aangezien ik voor het lief serviesje spaar voor mijn dochter.
Ik kijk hier eigenlijk nooit. Vandaar dat ik ook vergeten ben om te melden dat ik ze allemaal kwijt ben.
Ik kan nog aan alle poppetjes komen dus als ik er iemand blij mee kan maken laat het dan maar weten. Ik stuur de poppetjes dan gewoon ongefrankeerd op en dan moet je de portokosten alleen even afrekenen met de TNT. Laat het maar weten!!! Veel liefs Petra