Ik heb nog: - 2 x heks met kroontje; - 2 x heks met appel; - 3 x jager; - 2 x schildpad; - 6 x dwergje met tonnetje; - 3 x dwergje met kussentje; - 1 x dwergje met bloementje. Als er iemand geïnteresseerd is dan hoor ik het wel. Ik hoef er verder niets voor te hebben en stuur ze dan ongefrankeerd op. Dan hoef je alleen de portokosten af te rekenen met de TNT. Ik hoor het wel. Veel liefs Petra
Oke up date. Ik heb nog: - 3x heks met kroontje; - 2x heks met appel; - 3x jager; - 7x dwergje met tonnetje; - 2x dwergje met kussen; - 1x schildpadje; - 1x dwergje met lantaarn. Ik hoef er niets voor te hebben, maar stuur de poppetjes alleen ongefrankeerd op, zodat de verzendkosten voor de ontvanger zijn. Wanneer ik er nog iemand blij mee kan maken, stuur mij dan maar een pb. Veel liefs Petra
Hallo, Heeft iemand nog Bashful (Bloosje), Grumpy (Grumpie) en het Hertje? Ik kan ruilen met de volgende figuurtjes: 2x Wasbeertje 1x Giechel (met het accordion) 2x De prins 2x de koningin 2x de jager Ik heb ook een boel Zwitsal Zegels waar ik mee kan ruilen Groetjes, Nadiah
Veroonik heb 1 sneeuwwitje en nog een aantal poppetjes: Koningin 2x Hertje 2x Wasbeertje Grumy Happy geloof ik met harmonica Wie oh wie heeft er nog belang bij. PB maar even, maakt niet uit voor welk poppetje je wilt ruilen. Ik heb mijn setje compleet. Deze kreeg ik nog van mijn oma.
Sorry had het berichtje ervoor voor jou gemaakt. Heb nog een sneeuwitje voor je mocht je intresse hebben
Hai Veroon, Ik heb nog wel het dwergje met het lantaarntje voor je. Zeg maar waar ik het naar toe kan sturen. Veel liefs Petra
Hallo, Heeft iemand nog Bashful (Dwerg met de bloem)? Ik kan ruilen met de volgende figuurtjes: 1x Wasbeertje 2x De prins 2x de koningin 2x de jager Ik heb ook een boel Zwitsal Zegels waar ik mee kan ruilen Groetjes, Nadiah
ik heb nog een aantal poppetjes: Koningin 2x Hertje Wasbeertje Happy geloof ik met harmonica Wie oh wie heeft er nog belang bij. PB maar even, maakt niet uit voor welk poppetje je wilt ruilen. Ik heb mijn setje compleet. Deze kreeg ik nog van mijn oma.
@ susan27 , ik heb wel intresse in de dwerg met harmonica en de koninging , ik heb 2X sleepy dubbel, 2X heksen dubbel, de jager en dopey dubbel
Ik heb nog de volgende poppetjes over: - 2 x heks met appel; - 3 x de jager; - 3 x de heks met kroontje; - 2 x slapend dwergje (Sleepy); - 7 x dwergje met tonnentje (Grumpy); Wie heeft er nog interesse? Ik hoef er verder niets voor, spaar ze nl niet. Veel liefs Petra