je moet je er dan nog ff bij voorstellen dat je in een pik donkere ruimte staat met het volume op 100 nou serieus rillingen schieten over je lichaam
Kan met het helemaal voorstellen. En dat de kleine meid gelijk helemaal sneeuwwitje-AF is snap ik zeker wel. Kind zal er terstond nachtmerries aan overhouden zeg.
ja ik vond het vreselijk. mijn dochter is er jaren overstuur van geweest. zet er nooit een voet meer binnen.
ik kan alleen maar adviseren aan nieuwbakken moeders om dit onderdeel over te slaan. het is to much voor kinderen.
dit is toch niet normaal of wel soms. tjonge jonge zeg. ik ben bijna geneigd om de efteling hierover een mail te sturen.
Haha ik heb hem eens opgezocht op youtube..ik weet nu waar ik NIET met mijn dochter van bijna vier heen ga. HolyMoly da's gewoon echt horror!
mooi niet dat mijn dochtertje dat ziet voor ik denk dat ze er aantoe is, jeetje! is dat veranderd dan? ik kan me namelijk niet herinnneren dat dit 10 jaar geleden ook zo was.
Het sprookje van het meisje met de zwavelstokjes IS ook deprimerend. Net zoals de kleine zeemeermin. Beide dames gaan namelijk dood aan het einde.
Ben blij dat ik dat filmpje van de spiegel gezien heb..zou voor mijn dochter van 6 ook te eng zijn hoor..