Sneeuwwitje in de Efteling vs Excorsist ...

Discussion in 'De lounge' started by chantal1984, Mar 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Sneeuwwitje is toch nieuw in de efteling ? Volgens mij is dit er pas een paar jaar ... weet het niet zeker hoor ..

2. chantal1984

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Klopt. Die oude spiegel is weg. Dit is er nieuw gekomen. 3 jaar geleden meen ik.

4. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Sinds +/- 98/99 staat Sneeuwwitje er, Assepoester staat er sinds vorig seizoen.

Volgens vriendlief staat er bij de ingang van Sneeuwwitje "kan beangstigend zijn / angstaanjagend / eng zijn voor kleine kinderen".

Maar ik snap wat je bedoelt hoor, ik schrok me ook helemaal rot de eerste keer dat ik in dat huisje ging (4 jaar terug :p:D).

Voor de rest wel een leuke dag gehad Chantal?!:)

5. chantal1984

Ik kan me niet herinneren dat die spiegel er al hangt sinds 98/99 volgens mij hangt deze spiegel er niet zo heel lang maar het zou kunnen...

en voor dat je er in gaat staat er een bordje dat het indrukwekkend kan zijn maar je gaat er dan toch niet van uit dat je een stukje Excorcist krijg te zien :( ..

We hebben een super dag gehad, in de ochtend een klein beetje regen maar in de middag konden we onze jassen lekker uit doen met de zon... heerlijk

dit is trouwens een filmpje hoe de kids hem echt in die zaal zien ...

YouTube - de stiefmoeder voor de spiegel - sneeuwwitje(efteling)

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Toen wij een paar jaar geleden met kleine kinderen daarnaartoe gingen, ben ik eerst met mijn zus gaan kijken. Nou, bij mij liepen ook de rillingen over mijn rug, echt niet dat we die ukkies dat hebben laten zien! Wat een enge spiegel!

Het meisje met de zwavelstokjes vind ik veel te deprimerend voor een attractie, je komt gewoon ellendig naar buiten:x

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

jeetje zeg:$ en bedankt voor de waarschuwing. daar krijgt mijn meisje van 8 nog nachtmerries van:$ pandadrooom hebben we twee jaar terug gezien, die viel idd ook niet goed, meisje met de zwavelstokjes konden we nog wel recht praten:). maar volgende keer gewoon alleen het buiten-sprookjesbos hier. ik waag me niet meer aan binnendingen8)

8. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Nou pffffffff idd het meisje met de zwavelstokjes is niet blij om te worden...

De spiegel van sneeuwwitje was idd anders eerst!

9. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    jij gaf als reactie,ach overdrijven is ook een vak..
    ik denk dat ze dat bedoelt.

of je er over 4-5 jaar nog zo over denkt,dus als jij met je kleintje erheen gaat,en die is er helemaal van overstuur!

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Krijg accuut zin om naar de efteling te gaan en de nieuwe versie te bekijken;)

Ben er al een paar keer geweest met mijn dochter, alleen de spiegel nooit afgewacht. Voor de rest niet iets wat ze echt eng vind....of toch wel, de trollenkoning haha
    Maar ik had bijv verwacht dat ze het spookhuis eng zou vinden, ik wel dus vroeger, maar ze gaf er niets om....

Maar even wat anders, hebben jullie ooit weleens de echter versie van alles sprookjes gelezen?
    Die van gebroeders Grimm, nou geloof me, lopen echt niet zo leuk af als de Disneyfilms!
    De Zeemeermin gaat bijv ook gewoon hartstikke dood hoor!

11. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Nou dat zijn echt leuke sprookjes dan haha jeetje zeg.

12. chantal1984

Als je idd de echte versies gaat bekijken / lezen dan zijn ze 9 van 10 allemaal depri ...

en dan denk je leuk naar het sprookjesbos te gaan met je kleintjes ;) nou ik zet die kleine van mij de volgende keer wel een extra rondje in die dolfijnen achtbaan voor de kids dan dat ik het sprookjesbos nog door zal gaan ;)

13. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    sprookjes zijn ook eigenlijk best enge verhaaltje,, hans en grietjes dan die dreigen op gegeten te worden door de heks die ze uiteindelijk zelf in de oven duwen ???? best een moord verhaal hhah

ja je moet zelf even kijken wat je kindje aan kan, maar misschien kunnen ze beter een leeftijd grens aangeven bij de poort

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Dolfijnenachtbaan? Ik denk dat je in de war bent met een ander park...

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou, ik ga er vanuit dat ze die actratie bedoeld waar je in van die walvisjes zit....soort rups....echt voor kids overigens;)

16. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ

Gadverdamme...dat is idd maar een eng figuur!:$

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Uhm... Dat zijn bootjes, die om een walvis heendraaien. Eerder een draaimolen dan een achtbaan. Ja, kan zijn dat ze die bedoelt...

18. chantal1984

Draaimolen, Achtbaan, whatever, ik bedoel die idd met die walvisjes en voor die kleintjes is dat net een kleine mini achtbaan, zo noemen die kids het hier ..

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Chantal, he ik wist wat je bedoelde hihi

Net filmpje zitten kijken...tja beetje kreapy idd.
    Doen vooral de ogen vind ik

20. chantal1984

hahahah daarom en dat is het belangrijkste toch :D
    Vind het ook niet echt een draaimolen ;)

Share This Page