Ik heb een vraagje, ik ben op zoek naar een parasol van maxicosi mura. Alleen ik vindt de kleuren van de parasol's niet echt fleurig. Ik wilde eigelijk een roze of een andere fleurige kleur. Passen er ook andere parasols op of past alleen maar het orginele erop?
Hoi Wij waren vorig jaar ook op zoek naar een parasol voor onze Mura. En universele passen haast niet omdat de stangen van de Mura ovaal zijn en niet rond, zo is ons toen verteld. Wij hebben toen maar de zwarte genomen. 't Is wel aardig aan de prijs, want je hebt er ook nog eens een apart clipje voor nodig.
Ja ik last dat die clipjes 8,95 koste en het parasoletje 38 of iets? Echt belachelijk. maar ja we moeten er toch een hebben.
In prijs maakt het niet uit, maar de parasol van de Bugaboo past er ook op met de bugaboo clip. Bugaboo heeft ook een ovaal frame en een knal rose parasol.
Oke dank je. Ja duur zijn ze toch en ik moet ze toch hebben. Wel fijn dat die van de bugaboo ook passen. Want een roze vindt ik wel erg leuk.
Op het clipje van de mura passen ook de parasollen van de Quinny. Geen idee welke kleurtjes die hebben, maar in elk geval was bij ons de levertijd een stuk minder lang.