Mijn jongste is erg onrustig en heeft medische problemen ( reflux KMA ) En huilt enorm veel! Nu word ie vaak wel wat rustiger als ik hem inbaker. Had er nog een liggen van de oudste maar deze is hem echter te klein. Maak het nu vast met veiligheidsspelden. Niet ideaal maar je moet wat he. Zo is ie tenminste even stil en kan dan even wat slapen. Heb al een grotere besteld bij kibbels maar geen idee hoe lang dat gaat duren. Er staat geen foonnummer bij dat ik ze ff kan bellen en mailtjes beantwoorden ze binnen 3 dagen. Maar goed, dus daarom maar even vragen of iemand hier nog zo'n zak heeft van Kibbels De Bakerzak en Puckabag Al is het een roze maakt me niet uit. Als het maar de maxi is. Wie kan me er aan helpen en kan het vandaag nog opsturen als ik het bedrag via internetbankieren overmaak? Mamzie
hoi, helaas ligt m,n zoontje er zelf nog in,wat eigenlijk al niet meer mag. kijk eens op marktplaats zag ik ook wel bakerzakken staan. sucses
Ik zie dat je een Maxi zoekt. Is dat die gaat tot maat 68? Zoja, dan heb ik een bruine liggen voor je.