baby 6 maanden slecht inslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rihana, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rihana

rihana Lid

3 jan 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    wie heeft dit ook gehad?mijn zoontje wil de laatste tijd alleen maar in mijn armen slapen,zodra ik hem neer leg,gaat hij huilen en krijsen en raakt ie overstuur als ik hem niet op pak,ben s avonds uren bezig met oppakken en neerleggen,word er echt moe van..

2. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    sprongetje misschien? maar gewoon aan toegeven en dan zal het vanzelf wel overgaan :)

3. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Dat is heel heel heel heel normaal. Met 7 maanden is het ook normaal, met 5 ook, met 8 ook, met 9 ook ;)

Gewoon accepteren, koop een draagdoek/zak, ga vroeg met hem naar bed, als hij behoefte heeft aan zijn moeder, tsja, dan moet je daar aan toegeven.

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.628
    113
    Hahaha :D

Maarreh, hier wordt ook wat rondgesjouwd hoor. Vast niet pedagogisch verantwoord, maar in mijn armen valt mijn zoontje ontspannen en tevreden snel in slaap. Dram ik door en moet hij perse wakker naar bed, dan huilt hij zichzelf helemaal overstuur, dus ik die lekker wat werkt en wij ons het fijnst bij voelen.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Lekker bij je nemen! vast een sprong of gewoon mama honger!!

Die van mij doet het alleen nog maar als er echt iets is (bij mama in slaap vallen) en soms mis ik dat zoooooo erg!! x

Deel Deze Pagina