hier nog een die stijf van de hormonen staat af en toe. maar wat dus niet helpt is dat mijn partner niet meegaand is. Dus hier soms ook vette bonje ineens. en hij is ook heel slecht in het bij leggen net als ik dus. poe kunnen nog lange maanden worden. Ik hoop voor hem dat het wat makkelijker wordt.
Nou ik merk dat ik nu ook stukken meer aangebrand ben,maar het kan bij mij nog 2 kanten op natuurlijk
Tja, ik mewrk toch dat ik elke dag wel geirrieteerd ben en dat reageer ik dan even op mijn ventje af. Ik krijg nu toch al wel wat meer weerwoord, want een keer laat hij me wle eens gaan maar elke dag word die toch wel flauw van zei die, tja hormonen ook! Hij heeft er wel begrip voor, gelukkig. Trouwens dat ik snel aangebrand werd, was vlak voor mijn NOD, er drie dagen ervoor ofzo, maar goed dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden dus dat kan ook inderdaad 2 kanten opgaan altjd, maar de laatste keer was het dus toch raak! Groetjes Anna.
hi hi hi ook ik ken het! Gisteren nam mijn mannetje mijn huissleutel mee om vervolgens met de auto te verdwijnen terwijl mijn werkdag er net opzat! Kon ik mooi het huis niet in! Ik was woest!!!! Toen ik hem belde zei hij gelijk: zal ik de woestijntechniek maar even toepassen? En ja toen moest ik wel lachen. Ik heb hem namelijk een boekje gegeven: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!! Hier wordt gesproken over de woestijntechniek. Je voelt je als man als in de sahara waar een zware zandstorm op komst is. Je kunt dan maar het beste plat op de grond gaan liggen en wachten tot de storm weer voorbij is!!
Hhahhahaa.... Ik laat dit maar niet aan mijn hubbie lezen...gaat ie spontaan de pil weer voor me halen...