Snel achter elkaar jarig

Discussion in 'Baby en dreumes' started by baby001, Jul 21, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Mijn oudste is 1 november jarig. Ik de 6e. Mijn verjaardag vieren we dus niet meer. Heeeerlijk! Probleem opgelost :)

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Wij zijn alle 5 in 2 aaneensluitende maanden jarig. We vieren echt alleen de verjaardagen van de kinderen nog maar... 5x dezelfde mensen op visite is best leuk, maar ook een beetje te veel van het goede.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,173
    35,838
    113
    Dit inderdaad. Man en jongste zoontje schelen 1 dag. Gaan we toch echt niet apart voor vieren hoor. Zoontje viert zijn verjaardag en iedereen feliciteert mijn man even, klaar.

En mijn oudste 2 zijn tegelijk jarig, vieren we ook samen. Vinden ze tot nu toe alleen maar leuk.

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,959
    15,002
    113
    wij hebben t niet, man maart, ik april en dochter december. Maar ik zou de ukkepukjes in middag en de volwassenen in de avond eventueel met eten (bbq) voor degene die bij je kleine er ook willen zijn of die begin van de avond komen. Zeker met deze zomer kan je nog lang buiten zitten. Onze vrienden hebben geen van allen kinderen en ze vinden die kleine echt wel geinig maar er komt ook visite die er, als ze eerlijk zouden antwoorden, echt niks mee heeft en dan meer uit fatsoen dan komt. De meiden en de stellen zijn er wel bij bij de kleine net als een her en der verdwaalde geannexeerde oom. Maar de rest van de overwegend vrijgezelle heren hebben niks met die kleine dus die komen gewoon lekker in de avond een biertje drinken.

Share This Page