hallo hier dus mijn verhaal mijn man en ik zijn ivm het hoesten/piepen/kreunen/witte waas op tong/pukkeltjes/slik problemen/fles niet opdrinken,,op kerstavond (afgelopen woensdag) naar de huisartsenpost gereden, ik vertrouwde de situatie niet.. daar aangekomen,werd onze dochter onderzocht in haar keeltje,,neeh zei de dokter het is geen spruw hoor vond ik al vreemd.maar goed je gaat ervanuit dat de dokter het wel weet he,,, ze heeft een lichte keel ontsteking vertelde hij! na het controleren van haar oortjes,heeft ze ook een oorontsteking aan 1 oor,,, we kregen zetpillen met paracetamol,,do,vr volgde en het leek iets beter te gaan! totdat ik vanacht niet geslapen heb omdat ik akelige geluiden uit mn dochter hoorde komen ,,het leek alsof ze geen adem meer kon krijgen! doodeng! ik wilde weer terug ik vertrouwde het niet,mn gevoel zei dit klopt niet! wij terug vanmiddag,, gelukkig een andere dokter omdat de vorige echt niet attent was,,deze wad heel erg vriendelijk en keek onze donna na,, ik vertelde dat we al geweest waren ,maar de oorzaak geen spruw was,,deze arts keek me raar aan en zei geen spruw? nou echt wel ,dit meisje heeft wel degelijk spruw! ook luisterde hij naar haar longen en zei,,heeft iemand van jullie astma of bronchitus? jah ik heb het gehad! dan krijgen jullie ventolin inhalator mee! en een middel tegen spruw! nouhhhhhhhhhhhh ik vind dat zo erg he,,mn meisje heeft gelukkig niet al te veel last gehad ivm de zetpilletjes ,,,
ooooh sommige dokters waarom hebben die in godsnaam een diploma gekregen hoop dat je meisje er snel boven op komt meis knuff
dankjewel hoor,jah van mij mogen ze ook zijn diploma verbranden ! hey ik las in het vorige topic dat jou kleine rs heeft gehad,,hoe zag je dit? wat waren de verschijnselen? koorts? je mag je antwoord ook via pm sturen
Nou fijne arts, moet toch maar weer even met zijn neus in de boeken! Hier ook op een zondag naar de HA post, vertelde dat Youri een bronchitus aanval had, na een paar dagen nog niet beter en doorgestuurd naar de KA, en jawel hoor het RS virus, terwijl ik dit op zondag nog zei bij de post, maar dat wuifelde hij zo weg! Zo zie je maar, altijd op je gevoel afgaan! Veel beterschap!
Ja ken het, ben iets van 10 keer in 1 week bij de dokter geweest toen met Giovanna maar neeh het was astma en puffers moesten gewoon inwerken. Ja hoor mijn dochtertje had een zwaar hartprobleem, en was er bijna niet meer geweest door hun.
Het begon met hoesten, de dag daarna piepen bij het ademhalen, nog meer hoesten, erg verkouden, en 39 graden koorts, en heel benauwd klinken! Het schijnt wel erg te heersen op het moment!
Dice begon te hoesten eerst een beetje verhoging 1 dag toen hoorde ik het roggelen bij z'n ribbetjes en keeltje erg benauwd hoesten totdat ie blauw aanliep en in de hoest blijven zitten onder z'n ribbetjes trok het naar binnen snel ademen minder drinken last van z'n keeltje