vreselijke maagpijn zweten naar gevoel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamie82, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    vannacht voelde ik de maagpijn opkomen zetten werd steeds erger wist me geen houding te geven liggen ging niet zitten ging niet slapen al helemaal niet

opeens werd ik licht in me hoofd en me hele lichaam voelde raar tintelig aan alsof je flauw valt zeg maar en enorm zweten paar keer diep ingeademd en proberen rustig te blijven
    na een minuut of 3 werd het minder en voelde ik me weer wat beter en werd ineens misselijk alles kwam eruit

had bij de eerste ook weleens maagklachten maar zo erg als nu en dan dat rare/nare gevoel erbij dat had ik toen niet

is er iemand die dit herkend of weet wat ik evt aan die maagpijn kan doen het is geen maagzuur maar echt stekende pijn meer verkramping van de maag zo voelt het

2. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Pfff vervelend zeg , maagpijn heb ik ook lasr van ook voordat ik zwanger was berschikkelijk is dat dan kun je niet eens meer norma bewegen dan ong na 5 minuutjes is het weg

Btrschap x

3. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL

dank je het blijft dat gevoel verschrikkelijk las op internet dat warme melk kan helpen ga dat maar eens proberen anders morgen ff huisarts of verloskunde bellen

Deel Deze Pagina