Ik mag me hier voorzichtig komen melden We zijn de afgelopen 4jr ziekenhuis in en ziekenhuis uit gelopen en hebben en hebben 4 IUI's, 3 IVF's, 1 ICSI en 5 miskamen achter de rug voor een 3e wondertje. We hadden nu echt de moed opgegeven en ik ben gestart met een behandeling bij de psycholoog om alles van de afgelopen 4 jaar een plekje te geven en onvervulde wens voor een brusje los te laten en nu ineens SPONTAAN ZWANGER! Het is nog allemaal heel erg pril en helaas weten wij als geen ander dat een positieve test nog zeker geen voldragen zwangerschap betekend, maar het begin is er!
Wauw, krijg er kippenvel van meid! Gefeliciteerd, en ik duim voor je dat je kindje over 8 maanden in je armen ligt! Liefs
Hey lieverd Super gefeliciteerd! Ik hoop echt dat het deze keer goed blijft gaan en je op mijn verjaardag een mooie echo krijgt met een kloppend hartje Het is jullie zoooo gegund! Ik ga vanuit hier heel hard duimen dat weet je he. Dikke knuffel
Beehappy, laatst nog afscheid moeten nemen van je en nu ineens . Wauw wat een super geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmm mega keihard voor een mooi kloppend hartje volgende week tijdens de echo!! Ik hoop echt zoooo dat het goed gaat en dat jullie in januari jullie 3e wondertje mogen vasthouden. Ik duimmmmmmmmmmm.
meis, hier ook even een mega grote knuffel....jullie verdienen dit zo, en ik hoop/duim/bid dat het jullie nu gegund is.....
Ik ga keihard voor je duimen dat dit kindje bij je mag blijven! Veel succes in deze spannende weken en ik hoop snel een mooie echo hier te mogen bewonderen.
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH! buuf!! kippevel!!! geweldig! GEFELICITEERD!! Ben zoooooo blij voor jullie!!! Dikke kus!
Van harte gefeliciteerd!! Wat een geweldig nieuws. Heel veel succes in deze spannende weken. En probeer er ondanks alles toch een beetje van te genieten. hele dikke knuffel
Gefeliciteerd met je zwangerschap , ik wens je een heel voorspoedige zwangerschap toe en dat je de volle 9maanden mag uitzitten.
HUH?? moest even 3x naar je naam kijken! maar je bent ZWANGER!!!!! super hoor!!! snap dat het extra spannend is voor jullie!!!! We duimen kei hard en ik blijf je volgen!