snel antwoorden

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door naoual28, 12 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik had ook allang een testje gedaan hoor! Morgen ga je testen toch? Ben benieuwd!

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    oh dat jij zolang kunt wachten? ik was na de eerste 2 dagen al naar de etos gerend hahaha

3. sara 2000

sara 2000 Lid

25 mrt 2009
    59
    0
    0
    leiden
    Salaam meid,en heb je al getest of ben je toch ongie?Ik ben benieuwd.Groetjes Sarah

4. naoual28

naoual28 Actief lid

9 dec 2007
    138
    0
    0
    Salaam Sarah

Ik heb vanochtend getest en de test was negatief.:D:(
    Maar ik ben nog steeds niet ongie.

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Zo raar is dat niet hoor. Het komt wel vaker voor dat je in een pilweek niet vloeit. Heel normaal.
    Maar als je nu gaat wachten tot je bloed verliest is je volgende strip niet betrouwbaar.

Of je nou vloeit of niet, ALTIJD na 7 dgn weer met de volgende strip beginnen. Al zou ik ook wel een testje doen hoor.

Maar vloeien of niet zegt niks. Als je de pil slikt verlies je wel bloed, maar dat is geen ongesteldheid. Je kunt ook bloeden als je zwanger bent, of idd niet bloeden terwijl je niet zwanger bent.

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    nou volgensmij hooe je bij de meeste pillen wel een onttrekkingsbloeding te krijgen, tenzij in de bijsluiter anders staat.

naoual, ik hoop dat je snel ongi word en duidelijk hebt!

Groetjes DeeLighT

7. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ja dat is wel de bedoeling ja. Wat ik alleen zeg is dat het niet erg is als het een keer niet gebeurd. En dat dat ook heel normaal is. Komt heel vaak voor en zegt helemaal niets.

8. naoual28

naoual28 Actief lid

9 dec 2007
    138
    0
    0
    ik ben nog steeds aan het wachten en nog steeds niet ongie geworden:(

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Miss slim om even de HA te bellen ?

10. naoual28

naoual28 Actief lid

9 dec 2007
    138
    0
    0
    ik heb gisteren de dokter gebeld en ze zeiden dat ik alleen moest wachten.:(

11. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    Ik zou dr nog een test tegenaan gooien?!

12. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Neem GEEN risico aub. Je zult namelijk niet de eerste zijn die door de pil heen zwanger raakt. Is mij dus ook gelukt. Hoop dat alles goed is gegaan.

Liefs Janna

13. tricia82

tricia82 Niet meer actief

hi ben je nu al ongie geworden??

het is niet zo heel vreemd hoor als je niet ongie word en negatieve testen heb als je aan de pil bent.
    ik heb zelf 9 maanden lang geen ongie gehad terwijl ik aan de pil was en toen ik stopte met de pil was mijn ongie weer terug binnen een maand en daarna ben ik weer met de pil begonnen en bleef mijn ongie weer 4 maanden weg en toen ben ik definitief met de pil gestopt omdat we toch wilde gaan ontpillen voor een zwangerschap.
    dus als je zeker wilt weten dat alles verders nog "functioneerd" zou ik even stoppen met de pil en als je ongie dan weer terug is weer verder gaan met de pil.

14. naoual28

naoual28 Actief lid

9 dec 2007
    138
    0
    0
    eey

ik ben ongesteld geworden op dag 55:)
    dankjewel

groetjes fatiha

Deel Deze Pagina