Ik heb vanmiddag een ballon gekregen van 50cc. Als die er uit zou vallen zou ik 4 a 5 cm hebben. Zijn er dames waarbij de bevalling spontaan verder is gegaan? Editie ballon is er na 2.5 uur al uit gevallen
Bij mij moest ik toch aan de opwekkers toen de ballon eruit was, paar uurtjes laten bevallen. Hoe is het bij jou gegaan tot nu toe? Al bevallen?
Hier ballon van 40cc, spontaan eruit gevallen. Te weinig ontsluiting.Nog een keer grotere ballon geplaatst, weer spontaan eruit gevallen. Weer te weinig. Toen gel ingebracht. Dat deed eindelijk wat. Uiteindelijk nog wee-opwekkers etc nodig, dus zegt helaas niet alles.
Ik had al verweking en 1 cm toen de ballon geplaatst was. Volgende ochtend 2/3 cm en vliezen gebroken. Zelfs toen kwam het nog niet op gang. Wel wat weeën maar niet genoeg. Terwijl bij de middelste de vliezen met 39.1 spontaan braken en ik 10 min later vol in de weeën zat.
maandag heeft het niet doorgezet. Dinsdagmorgen had ik wel voldoende ontsluiting om de vliezen te breken maar ook daar reageerde ik niet voldoende op. Dus toch aan de pinto maar kwam niet verder als de eerste stand. Om 11 uur infuus om half 12 5cm daar 3 uur op blijven hangen. Om goed kwart voor 3 getoucheerd nog steeds 5cm en ben ik door de vk onder de douche geholpen waar ik binnen 10 minuten mijn zoon in mijn armen had. Laatste stukje was super snel. AL met al een fijne bevalling.