Zo dicht bij elkaar bah

Discussion in 'Zwangerschap' started by penske, Aug 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. penske

penske Lid

Aug 8, 2009
    49
    0
    0
    Thuiszorg
    Groningen
    Ik wil graag even mijn verhaal kwijt. Weet niet of het op deze plek moet staan maar goed.

Ik wordt komende week ingeleid. Een aantal zullen dat gelezen hebben in mijn vorige topic. Nu kregen we helaas gisteren niet zo mooi nieuws.
    Mijn vriend zijn oma is overleden! Dus hier nu twee tegenstrijdige gevoelens.
    Blijschap en geluk, maar ook verdriet! Ik vind natuurlijk dat mijn vriend naar de begrafenis moet gaan. Dat wil hij zelf ook heel graag. Dus nu heel erg hopen dat de bevalling snel en vlottjes verloopt. Want waarschijnlijk wordt ze de dag erna of daarna al begraven!
    Zijn oma heeft een heel mooi leven gehad is 92 jaar geworden, en rustig ingeslapen, dus eigenlijk heel mooi. Nu kan ze weer terug naar haar man, die ze al zo lang heeft moeten missen! Voor haar is het beter zo.
    Ook voor ons zal alles vast op zijn pootjes terecht komen, daar hopen we op!

2. pien25

pien25 Fanatiek lid

Dec 2, 2008
    1,272
    0
    0
    Hè bah, geconcludeerd. Dat is inderdaad niet fijn, dat het zo dicht bij elkaar is. Heel veel sterkte! En natuurlijk een goede bevalling!

3. penske

penske Lid

Aug 8, 2009
    49
    0
    0
    Thuiszorg
    Groningen
    Dank je wel Pien25

4. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,028
    3,841
    113
    Female
    Thuis
    Gecondoleerd.

Wat moet dat dubbel zijn voor je vriend, heeft zijn oma net niet meegemaakt dat zijn kind geboren is :(.

5. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,410
    0
    0
    Gecondoleerd! Ik ben zowel mijn oma (12 weken zwanger) als mijn opa (37 weken - week voor bevalling) verloren!

6. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Wat vervelend! Gecondoleerd :(

Is het evt niet mogelijk de inleiding die 2 dagen uit te stellen of iets te vervroegen? Ligt natuurlijk aan de reden van inleiden hoor en dat weet ik niet. Maar inleiden kan lang duren en dan kan hij of niet of straks gehaast naar de uitvaart.

Sterkte en veel succes met de komende bevalling!

7. penske

penske Lid

Aug 8, 2009
    49
    0
    0
    Thuiszorg
    Groningen
    Liza123, Jij ook gecondoleerd, echt vreselijk voor je. Sterkte!

Voor mijn vriend is dit ook nog zijn eerste, dat vind ik dan weer erg sneu.
    Of ik de inleiding kan verplaatsen weet ik nog niet, hoor vanavond denk ik exact wanneer ze begraven wordt. Het zkh wil dat ik komende week wordt ingeleid ivm suiker. Dus even afwachten.
    Bedankt voor alle condoleance-berichtjes, dat doet ons goed!!

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,552
    527
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Gecondoleerd. en veel sterkte toegewenst.
    Op woensdag hoorde ik dat ik op maandag werd ingeleid, vrijdags overleed mijn grootvader (net geen 90). Maandag begonnen met inleiden, dinsdagochtend kwart voor 8 bevallen en op woensdagmiddag ("verjaardag" opa) de begrafenis.
    Ik ben daar uiteraard niet naar toegeweest, maar mijn vriend wel.

Ja het is ontzettend dubbel, maar ja "the circle of life" :(

9. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    gecondoleerd wat erg zo dicht op elkaar ik hoop dat je de inleiding kan verplaatsen zodat je met een ander gevoel kan bevallen het is en blijft moeilijk sterkte

10. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

Jul 13, 2012
    923
    46
    28
    Female
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Gecondoleerd, snap dat dit wel vervelend voelt voor jullie

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    gecondoleerd.. dat is echt onwijs klote zeg.. :( heb er gewoon geen andere woorden voor..

Share This Page