Deze vraag zal vast 100x zijn gesteld maar vraag het toch maar weer. Heb al vanaf woensdag in de ochtend en avond last van mijn darmen. Niet zo smakelijk misschien maar had net de dunne en voel me verder prima. Ja ook heb ik in de avond Een weeïg gevoel in me buik. Wat kam dit nou betekenen, eet verder niet iets geks. Kan de bevalling eraan komen of is dit onzin? Heb ook in de avond behoorlijk last van erg witte afscheiding.
Als je het niet zeker weet zou ik je VK bellen. Wij kunnen dat ook niet met zekerheid zeggen, iedere bevalling kondigt zich anders aan. Zeg alleen wat het KAN zijn. Ikzelf heb geen diaree ervaren voor de bevalling. Dus vandaar dat ik denk, dat het ook een buikgriepje kan zijn, ook omdat je darmen rommelen. Mijn darmen rommelden niet voor de bevalling, dus voor iedereen is het anders.
dunne ontlasting kan een voorteken zijn voor de start van de bevalling maar het hoeft ook niet zo te zijn. Ikzelf had dat een aantal weken geleden ook maar is nu weg en nog steeds geen kindje......Serkte met je darmen.. Groetjes Claudia
Als ik weeën krijg moet ik gelijk naar het ziekenhuis want krijg een ks. Heb nog geen pijn in me buik terwijl als ik rommelende darmen heb ik altijd krom lig van de pijn, ook toen ik buikgriep had. Vanavond wel wat harde buiken gehad maarja dat heb ik wel vaker gehad. Ga gewoon rustig slapen en merk het dan wel. Las dus ergens dat het hormoon wat weeën aanmaakt/ opwekt ook diaree veroorzaakt. Heb is nu trouwens echt water wat eruit komt haha, lekker onderwerp
Je staat onder controle van de gyn? Bel anders de dienstbetreffende gyn, dan weet je het zeker meis. Als je het niet vertrouwd gewoon bellen. Diaree als water, jeetje zeg! En ja de harde buiken horen er idd bij. Succes meissie
diaree heb ik al een paar weekjes ineens..ook water en kan het niet tegen houden. ik moet echt rennend naar de wc ahahhaa soms 2x per dag. tschijnt dat je lichaam aant voorbereiden is op een naderende bevalling en zichzelf reinigt..
ahhaa m ijn buurvr moest tijdens de weeen nog ff snel naar de wc voor de hoge nood dus die darme ware goed leeeg aahhaha ook moest ze overgeven