hallo allemaal ik ben morgen 39wk zwanger en kom net van de verloskundige mijn bloeddruk was goed ik vertelde dat ik sinds zondag krampen heb rugpijn en overgeven ze vertelde me dat het erop lijkt dat ik bijna moet bevallen maaar toen ze aan mn buik voelde zei ze dat ie nog erg soepel was dus dat ze denkt dat de kleine nog wel een week kon blijven zitten zou dat echt zo zijn dan?? ik snap niet hoe je buik dan moet aanvoelen ? ze zei dat ze gelijk een reactie krijgt van de kleine als ze op mn buik duwt vandaar.. khoor graag jullie reacties liefs mara
Ik heb eerlijk gezegd geen idee.. Ik hoop voor je dat de beeb zich toch eerder aan zal dienen!! Succes! In je onderschrift staat trouwens dat je 40+1 bent?
als ik mn laatste menstruatie invul krijg ik alsnog dat ik verder ben haha dan kom ik op 39 wk en 6 dg en ben nu precies 39wk en 1 dag.... (volgends de verlosk)
Waarschijnlijk is het zo dat wanneer de bevalling nadert je baarmoeder veel meer gespannen is en je buik dus niet zo soepel zal aanvoelen. Dat denk ik tenminste Ik hoop voor jou dat het niet lang meer duurt, heel veel succes alvast
hai hai ja zou idd goed kunne maar sinds gistere is mn buik wel erg hard nu ook hoop idd ook dat ik vandaag nog beval hahha
hmm dat lijkt me een beetje onzin eigenlijk. Zoonlief reageerde tot aan de bevalling ook gewoon op aanraking, en die harde buik kreeg ik pas met de eerste weeën, want dan verkrampt de boel helemaal. Maar vooraf geen tekenen als harde buik ofzo hoor.
aah oke ik heb sinds vanmorgen al een harde buik ging maar even douchen en tis nog niet weg.. erg misselijk we gaan gewoon door hoor we zien het wel
hiihhi dankje wel tot nu toe ben ik druk bezig in huis hoor kga niet zitten wachten.. hoop wel dat ze vandaag nog komt in ieder geval