Mijn tweede bevalling duurde 20-25 minuten. Tegen mij zei de vk ook dat een derde vaak wat langzamer is.
Ik ben trouwens zonder vk bevallen en dat was echt niet eng. Bevallingen die zo snel gaan, gaan bijna altijd goed. Als de lippen maar roze zijn en kindje gaat huilen is het wel oke. Wij hebben mijn zoon opgevangen, navelstreng van zijn nek afgehaald, warm gewreven, mond schoongemaakt en tik op de billen gegeven zodat ie ging huilen. Toen de vk kwam lag mijn zoon al op mijn borst onder een deken met mutsje op. Je handelt automatisch goed dus geen zorgen!
bij mijn 2e ook in 6 uur. Dus nu bel ik manlief ook meteen als de bevalling begonnen is. Vk moest ik zsm bellen als ik denk dat het begonnen is. Vorige x heeft ze moeten racen
Hier ging dat helaas niet op. Hij zat vast, moest echt er uit getrokken worden en was helemaal blauw Wat was ik toen blij dat vk er was
Wow dat is heftig!!!!! Ik wist dat het goed zou gaan, heb geen seconde getwijfeld. Had jij het gevoel dat het mis zou gaan mamachantal?
Hoop t ook maar dan haha maar goed we hebben t niet voor t zeggen maar als ik dit x iets meer de tijd heb zou fijn zijn haha maar enerzijds weet ik wat ik kan verwachten als t zo snel gaat daar bereid ik me ook op voor. Dit x zonder paniek is te hopen haha maargoed de eerste x toen t zo heftig was zag ik ook niet aankomen want bij m'n oudste duurde t 5 uurtjes en was gewoon "relaxed" dus daar stel je je dan weer op in.. Maar nu kan ik me op beide verwachtingen focussen haha
Ja, want ik had al een voorgevoel dat dat zou gebeuren ook al was daar geen reden voor. Op het moment zelf schiet je in de automatische piloot en je handelt. Ik heb er een enorm vertrouwen in mijn lichaam van gekregen.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het zal gaan... Bij de eerste twee pas weeen bij volledige ontsluiting. Toevallig beide keren wel op tijd ontdekt, dus nog niet zonder vk bevallen. Kan best zijn dat dit nu wel het geval gaat worden 😜
De eerste 8 uur, de tweede 1,5 uur en de derde ong 3 kwartier. Hier ging het dus steeds sneller. Vk was net binnen. Maar we hadden het ook wel zelf gekund, vriend heeft onze dochter 'zelf' mogen halen, terwijl vk toekeek.
Ben ook wel benieuwd hoe mijn bevalling straks gaat zijn, de eerste was er binnen een dikke 3 kwartier. Weet nog dat ze in het ziekenhuis zeiden dat als ik bij de volgende een beetje buikpijn kreeg ik gelijk moest komen