Snel blaasontsteking! Iemand Tips

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dagdromer, 12 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo dames!
    Ik heb om de haverklap een blaasontsteking. Ik slik daarvoor al cranberrycapsules. Het enige wat helpt is direct na het vrijen te gaan plassen. Nu ben ik bang dat ik het hele kostbare goedje er gelijk uitplas :( . (sorry voor de rare uitdrukking) Weet iemand hier iets op? En hoe lang zou ik eventueel moeten wachten voor ik naar het toilet kan gaan?

2. s1986

s1986 Niet meer actief

Ik heb ook snel een blaas ontsteking zodra ik denk hey daar komt er een neem ik 2 vitamine c tabletten in. Dat maakt je urine zuur en dan gaan de bacterieen dood. Kwaad kan het niet dus ik zou zeggen probeer het. Bij mij lukt het bijna altijd.

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Bedankt! Gaan we iig proberen, ik hoop dat het helpt. Iemand nog meer suggesties?

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Toevallig van de week een artikel over gelezen, zal de tips hier even neerzetten.
    Het is allemaal niet bewezen dat het helpt maar het is het proberen waard.

Veel drinken zodat je vaker moet plassen dan plas je de bacterien eruit.
    Vermijden van veel frisdranken,sappen en alcohol met veel suikers want daar houd de bacterie van.
    Goed uitplassen.
    Van vppr maar achteren vegen na toiletbezoek.
    Vaginale sprays en cremes maken de opening van de urinebuis kwetsbaar voor bacterien.
    Geen strakke broeken en pantys dragen ivm broeien.
    Cranberry's kunen helpen om een blaasontsteking te verkomen, druivensuiker heeft ook een positieve invloed op het loslaten van de bacterie.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    We gaan het allemaal proberen. Baat het niet dan Schaadt het niet, toch? Alles om van die ellendige ontstekingen verlost te blijven.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    na de daad gewoon gaan plassen meid
    alle goeie zaadjes zijn al lang op weg

7. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik ben het met Danjo eens. Gewoon gaan plassen hoor, alle zaadjes die kans maken zijn allang op weg, de trage achterblijvers plas je uit, maar die zullen toch nooit winnaar worden :)

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @ pila & danjo

Ik dacht zelf ook wel dat de "kanshebbers" wel zsm op weg zijn en je de "losers" er uit werkt :D
    Maar ik werd toch een beetje onzeker omdat we nu in ronde 6 zitten ga je je toch dingen af vragen. Ik weet wel dat 6 rondes ook nog heel erg kort is maar als je zo graag wil duurt een maand zooooooo lang. Ik vind het wel fijn dat iedereen gelijk met tips klaar staat! Ik sla ze dan ook zeker niet in de wind.
    Bedankt zo ver dames!

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou meid geloof me nu maar gewoon gaan
    Niet aan twijfelen en ronde 6 is op zich normaal
    er staat toch gemiddeld een jaar voor meid

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @ Danjo
    Ja ik weet het. Ben nooit zon zenuwpees maar wat dit betreft !@#@! Ik voel me soms echt stom :oops: .
    Respect! voor de dames die al langer geduld op moeten brengen. Ik zou al lang gek geworden zijn :confused: . Ik hoop echt voor iedereen op dit forum dat het maar heeeeeeel snel raak mag zijn. Ik ga toch maar gewoon plassen na "de daad" want een blaasontsteking is ook geen pretje. Thanx voor je opbeurende berichtje! Had ik ff nodig... een tikkie bevestiging!

11. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Ik zit met hetzelfde probleem :( Word er ook helemaal gek van.. en die Antibiotica kuur iedere x is ook geen succes. Die slaat niet echt meer aan.. en je krijgt er weer andere klachten van.. schimmelinfecties enzo :(

Ik heb nu m'n urine op kweek laten zetten.. zodat ze kunnen zien welke bacterie de onsteking veroorzaakt en daar gericht medicijnen op kunnen geven.. Het kan namelijk zijn dat je iedere x antibiotica krijgt waar jouw bacterien helemaal niet gevoelig voor zijn...

O ja vitamine c helpt niet echt zei mijn HA.. die zorgen alleen dat je weerstand beter is en daardoor krijg je geen blaasonsteking.. maar als je het hebt is het al te laat.. Het enige wat op dat moment nog helpt is pure Cranberry sap en veel water..

Succes!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @ Belly
    Ik snap het. Ik ben ook nog eens allergisch voor amoxicilline die ze vaak voorschrijven voor een blaasontsteking. Ik wordt er simpel van. Heb ik geen blaasontsteking dan idd wel een schimmelinf. door de antibiotica. Ik gebruik sinds kort cranberrycapsules + vitamine C en ik heb wel het idee dat het iets doet. Tis niet de oplossing maar heb wel het idee dat het iets goeds doet. Misschien blijf ik nu ontstekingloos in combinatie met de bovenstaande tips en de cranberry's?

13. Niet meer actief

De zaadjes zijn allang weg dus je kan gewoon meteen plassen !

En tenslotte plas je de zaadjes ook niet uit hè, want dat gaat natuurlijk via een heel ander gaatje ;)

Wat je verliest is overwegend vocht van jezelf en vocht wat bij de sperma zit.

Wat wel tegen kan werken is inwendigdouche zoals bijv lactacyd inwendig.

14. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Na het klussen een half uurtje blijven liggen en dan pas gaan plassen! er loopt dan nog wel wat vocht uit misschien, maar de zaadjes zijn dan er al uit gezwommen en al ver genoeg onderweg om er niet meer uit te lopen

15. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Lactacyd zou ik niet doen als je gevoelig bent voor schimmels enzo.. Je kunt daar namelijk schimmelinfecties van krijgen.. omdat het je natuurlijke systeem afbreekt.. dus ook de goede bacterien enzo.. Maar ja daar hebben we ook weer pillen en zalfjes voor.. en zo blijven we gaan.. haha :(

En na het klussen een half uurtje blijven liggen.. dan is de blaasonsteking gegarandeerd.. ;)

16. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    zowiezo geen lactacyd gebruiken als je zwanger wilt worden! Dat kan de zuurgraad aantasten en dat is weer slecht voor het zaad.

17. Niet meer actief

Nee hoor meiden gewoon meteen plassen !
    Als je gevoelig bent voor blaas ontsteking, misschien ff 5 minuten liggen en even na genieten maar echt niet langer dan dat.

En Miez, uitwendig kan geen kwaad, ligt er natuurlijk aan of je er wel of niet tegen kan maar normaal moet helpen je zuurgraad juist goed te houden.

18. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    ja uitwendig zal wel geen kwaad kunnen maar veel vrouwen gebruiken het juist inwendig. met vaginale douche. En vaginale douches worden echt afgeraden als je zwanger wilt raken hoor.

zie http://www.zwangerstraks.nl/vruchtbaredagen.php

19. Niet meer actief

Weet ik, ik heb al eens een topic over gemaakt. Dus de vrouwen die het gelezen hebben zijn al gewaarschuwd.

20. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ok :thumup:
    zal er niet meer over zeuren ;)

Deel Deze Pagina