Snel blaasontsteking! Iemand Tips

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dagdromer, Mar 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik begrijp precies wat je bedoeld.
    Ben al n paar maanden aan t sukkelen met blaasontsteking,, blijft het na de antibiotica 1 week weg, begint t weer + nog eens een infectie door de antibiotica...

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

May 15, 2007
    3,183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ben ook altijd na een minuut of 5/10 naar het toilet gegaan, alles beter dan een blaasontsteking. Bij mij hielpen de cranberrypillen redelijk. Daarnaast nam ik dan iets te veel vit c pillen. Het teveel aan vit c plas je namelijk uit en dat maakt je urine zuur. En inderdaad afvegen van voor naar achteren, dan heb je minder kans dat er andere bacterien in de buurt komen. Succes!

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    4,010
    0
    0
    Jeetje! Wat een hulp. Ben blij dat ik gerustgesteld wordt en gewoon lekker kan blijven klussen met mijn vent zonder een blaasontsteking voor lief te moeten nemen. Ik had al gelezen dat inwendige douche niet goed is als je zwanger wil worden dus dat doen we ook maar niet dan.... Ben ook erg blij dat ik niet de enige ben die zo snel last heeft van een blaasontsteking.

4. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Juist niet miez je kan meteen al plassen na de daad
    dat half uurtje blijven liggen is de grootste onzin

5. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Molkonsan of zoiets schijnt ook zeer goed te helpen
    alleen ff kijken of dit mag dat weet ik dus niet

6. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    Wat is dat toch dat iedereen gelijk roept dat dat vette onzin is? Zaadjes zijn niet in 3 seconden in je baarmoeder hoor. Dat duurt een paar minuten voor de meeste er zijn. En om je kansen te vergroten kun je dus zorgen dat in de eerste minuten niet al het sperma eruit loopt. dat heb ik trouwens niet zelf verzonnen. Staat in het boek Zwanger worden van Mariel Croon, en zij is verloskundige. Er zullen ook best verloskundigen/artsen zijn die zeggen dat je niet hoeft te blijven liggen, maar ik vind er wel logica in zitten. Als ik gelijk opsta na het klussen loopt alles er echt gelijk uit. Als ik blijf liggen niet. En hoe meer zaadjes er 'binnen' zijn, hoe meer kans op zwangerschap

7. zwik

zwik Actief lid

Feb 29, 2008
    155
    0
    0
    Delft
    Ik ben ook gevoelig voor blaasontsteking. Sinds we aan het 'proberen' zijn, merk ik meteen weer dat ik meer last krijg.
    Ook ik bleef liggen omdat ik bang was de zaadjes meteen weer uit te plassen.

Slik momenteel Cystone om de blaasontsteking te genezen. Dit om een antibioticakuur te voorkomen. Dit werkt erg goed. Daarnaast drink ik veel water en puur Cranberrysap. (toegevoegde) suikers zijn niet goed (dus ook druivensuiker niet). Dit voor de bacteriegroei in je blaas.

Van antibiotica krijg ik altijd last van schimmelinfectie. Dit wil ik daarom niet meer gebruiken. Het vermijden van suiker helpt trouwens ook om schimmelinfecties te voorkomen/genezen. Andere middelen zijn treelac of Candaway.

Maar nogmaals; als je last hebt van blaasontsteking; Cystone http://www.ayur.nl/product_info.php?prodid=701

8. dayenne

dayenne VIP lid

Aug 14, 2007
    7,564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Een half uur blijven liggen is echt niet nodig. Daarbij vind ik het een rare reactie van je dat je zegt dat iemand 30min moet blijven liggen terwijl zij zegt dat ze snel een blaasontsteking krijgt :(. Dan is blaasontsteking gegarandeerd.
    Zaadjes worden met zo'n snelheid 'afgevuurd' dat de meeste er écht al snel zijn. Dat ze daarna naar 'hun doel' zwemmen, houdt ze niet tegen door te gaan plassen.

9. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Raar dan dat ik zwanger ben geraakt ;)
    Het is de grootste onzin, je kunt gewoon gelijk naar het toilet gaan na je klusserij!

10. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    Ik zeg toch ook nietdat je niet zwanger kunt raken als je dat doet. Het gaat er alleen om je kansen te vergroten. Maakt mij niet uit of jullie het doen, maar ik doe het wel.

Succes meiden

11. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female

al het dode en niet goede zaad loopt er uit idd
    Ik loop bij een gyn die zei zaadjes worden met zoveel km per uur afgevuuurt dus alles wat goed is is allang op weg
    je vergroot je kansen er dus niet mee of je nou wel of niet blijft liggen
    Maar doe wat jezelf wilt geloven ieder zn ding
    Ik zeg alleen onzin en geef dus mijn mening

12. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    ok meid.

13. Niet meer actief

Zaadjes worden inderdaad snel afgevuurd en daarna blijven ze kleven in de baarmoederwand tot ze het eitje kunnen ontmoeten of dood gaan ;).

Dat liggen maakt echt niets uit hoor, ja je houder langer het vocht binnen van jullie beide meer niet.

14. Belly82

Belly82 Actief lid

Feb 28, 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb weer lekker blaasonsteking.. heb het weekend bij weekendarts gezeten.. allemaal onderzoeken.. en wat bleek omdat mijn HA me iedere x had afgescheept met dezelfde antibiotica die niet hielpen.. zit ik nu met een onsteking in mn blaaswand en pillen waar je high van wordt.. ;) Maar het is wel bijna over :)

15. Niet meer actief

Vervelend Belly, fijn dat ze nu wel goed gekeken hebben !

Had je wel over je wens verteld?

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    4,010
    0
    0
    Dat is vervelend! Ik heb nu (nog) geen tekenen van blaasontsteking. Hoop ze ook niet te krijgen. Maar fijn dat er een keer goed naar gekeken is. Nu maar hopen dat deze kuur helpt voor je. Inderdaad wel duidelijk je wens vertellen!

17. Belly82

Belly82 Actief lid

Feb 28, 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Thanx dames ! Heb het wel verteld.. Maar voel vandaag alweer rugpijn en dat betekent.. ongesteld denk ik :(

Share This Page