Hoeveel ananassen moet je eten wil het effect hebben? Ik heb gisteren een op, maar voel niks... ben het nl zat... Heb totaal nergens zin in....
hoihoi ik had bij alle 2 me meiden 2 dagen lang 1 ananas per dag en dan vooral de kern weet niet zeker of dat ook daadwerkelijk de reden is geweest dat ik weeen kreeg maar het werkte bij mij dus wel degenlijk op de derde dag kreeg ik weeen bij me oudste was dit met bijna 42 weken en bij me jongste was het wat eerder. groetjes en succes
je moet inderdaad het hart eten van de ananas voor een eventueel effect. dat heb ik tenminste gehoord of het echt zo is weet ik niet meer je kunt het altijd proberen toch, ik denk zelf dat het pas effect heeft als het kindje er ook klaar voor is.
Tja, ook ik wacht vol ongeduld, ik was overtuigd al bevallen te zijn, maar helaas.... Ik ben het ZAT, ik heb de huur opgezegd van mijn buik, lijkt wel een kraker..
hahaha Zitten we dan..en maar wachten..wachten.... Lichamelijk trek ik het nog wel hoor..tis alleen die aftakenling van mijn lijf! Brrr...Heb sinds vorige week last van straille..en het lijkt wel of het elke dag meer wordt..en weet je..het is helemaal niet nodig, want uk mag al geboren worden..... Kom maar kindje kindje..Kom maar! Kom maar bij mama.... hahahahah Zo stond ik vanmorgen onder de douche..maar helaas..geen ukkie! Maar dames..dadelijk duurt het nog 4 weken! kus miek
Ik hoorde van iemand dat pittig eten met veel sambal bij haar had geholpen... ze had loempia's met veel sambal gegeten en die nacht begonnen haar weeen... Bij dit soort dingen weet je nooit of het daadwerkelijk door dat 'middeltje' kwam of puur toeval was. Oh ja, wandelen schijnt ook te helpen, omdat de kleine dan verder indaalt..lijkt me wel logisch
Ik zei tegen mijn man, houd eens een lol daar beneden, misschien helpt dat Mijn lichaam is moe, opgezwollen benen,voeten, handen (ook pijnlijk), kan geen goede houding aan nemen, tijdens het slapen... enz enz.... klaag klaag klaag.... Ik hoop echt niet dat het nog 4 weken gaat duren. Daarom wil ik nu alvast beginnen met zgn middeltjes die weeen opwekken.
Van pittig krijg ik hartkloppingen. Wandelen helpt niet, wandel wel meer dan 1 1/2 uur op een dag, non-stop, krijg alleen pijn in mijn voeten er van.
Hihihi stom he dat je beetje down kan worden! Maar het heeft natuurlijk ook al te lang geduurd! 9 maanden is niet niks! Wandelen..pfff..doelgericht ja, maar verder indalen kan niet eens meer! Mijn buik hangt al op mijn knieen! hahah Nee serieus, verder indalen kan echt niet, en mijn buik hangt echt al heel laag! Ach..voor we het weten.... Mijn mannetje heeft nachtdienst deze week en hoop zo dat ik hem 1 deze nachten op zijn werk kan bellen met de mededeling dat zjn kindje onderweg is! Mijn VK zei afgelopen week nog..60% bevalt na de uitgerekende datum.. kus miek
Ik las in een van jouw topics dat je je kiplekker voelt, dus jij kan het nog ff aan . Ik hoop dat wij gewoon op tijd bevallen, het liefst eerder! Dus laten we hopen dat we bij de 40 % zitten.
Ik kan me goed voorstellen dat jullie het zat zijn! Ik moet nog (na morgen) minimaal één week (en dan nog de vraag of ik wel thuis mag bevallen ) Maar dan kan 't ook nog 6 weken duren! Pfff.. Vliezen breken! Dat moet je doen... Maar hoe?
Ben druk aan het googlen: basilicum en dille schijnen ook weeen op te wekken basilicum kan weeen helpen opwekken (maar die heb je al?) Gember kan worden gebruikt om een trage bevalling te bespoedigen Ijzerhard (Verbena officinalis) kan tijdens bevalling de weeen stimuleren en is tegelijkertijd een tonicum voor de vermoeidheid tegen te gaan. Peterselie kauwen of in thee drinken laat de baarmoeder samen trekken (maar dit heeft volgens mij ook tot effect dat je weeen krijgt, maar of dit effectief voor opening van de baarmoedermond zorgt?) Duizendblad stimuleert de baarmoeder bij zwangerschap Citroenmelisseolie kan tijdens de hele bevalling worden gebruikt om de onderrug te masseren, verlicht de pijnen van de weeen. Kruidnagelolie kan gebruikt worden (verdund) voor het masseren van de buik bij weeen om contracties aan te moedigen en de pijn te stillen. Hoewel dit beslist niet iets is om als onervarene te proberen kan het drinken van sterke thee van kruidnagels tijdens de 2e bevallingsfase de pijn verlichten Homeopathie: Secale kan een trage bevallling versnellen als de baarmoeder niet in staat lijkt om zich nog langer samen te trekken Carb. Veget. is nuttig als de moeder uitgeput raakt tijdens de bevalling. Caulophyllum bij zwakke en onregelmatige weeen Gelsem. semp. als de moeder ongerust is en beeft, en de weeen geen effect hebben Bachbloesem: Olijf bij extreme vermoeidheid, Tamme kastanje bij wanhoop en gevoel dat de baby nooit geboren wordt en Reuzenbalsemien als de bevalling niet snel genoeg lijkt te gaan.
hahahaha Esma..jij weet het allemaal mooi op te zoeken! Hahaha tja tis het proberen waard, maar zou het echt helpen? Lichamelijk red ik het nog wel ff ja..voel me lichamelijk toppie..maar dat neemt niet weg dat ik het psychisch helemaaaaal zat ben hahahaha En niet heel nieuwsgierig ben naar die kleine! O enne..tja ind vliezen breken dan weet je zeker dat je binnen 72 uur? bevalt! hahaha Maar hoe je dat voor elkaar krijgt...En of dat de beste en slimste manier is? hahahaha kus miek
idd geduld is een schone zaak. je kleintje komt echt pas als hij/zij het wil. Annanas en al die andere dingen allemaal bakerpraatjes helaas.
We moeten geen rare dingen gaan doen he. We proberen alleen de natuur op een natuurlijke manier te helpen . Dus we gaan niks met vliezen breken doen, of iets in die trant. Ik ben ook heel nieuwsgierig, wil die kleine nu wel in mijn armen houden en lekker knuffelen
Ja...ja...ja... geduld... I know I know... maar ik zeg altijd NEE heb je, JA kun je krijgen. Wie weet helpt zo'n bakerpraatje