vanaf welke week kon jij hartslag horen met angelsounds?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moonique, 30 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Vanaf welke week kon jij wat horen met je Angelsounds ?
    Ik heb een angelsound gekocht en heb er nog niks mee kunnen horen helaas. Misschien ben ik wel te vroeg maar ik heb hier wel eens gelezen van dames die al met 11 weken iets konden horen. Misschien doe ik ook iets niet goed? ik gebruik contactgell en heb een nieuwe koptelefoon erbij gedaan. Want ik had al eens gelezen dat je die als eerste moet vervangen. Heeft iemand goeie tips? ik lees ze graag!

2. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Ik met een week of 12 (wel goed zoeken!) met zwangerschapsolie, ongeveer een vinger onder mijn navel :)

3. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    10 weken was ik toen ik het hoorde.
    schuin onderin aan de rechtkant van mijn navel.:)

succes

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Bij mij hoorde ik het met +/- 13 weken, ik heb alleen niet de koptelefoon vervangen, hij werkte prima. En in het begin is het idd even zoeken.

5. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    10.3 weken :D

luid en duidelijk ...

6. Niet meer actief

Ik met 10 weken en 5 dagen, met veel olie en een andere koptelefoon.

Liefs, Tanya

7. Niet meer actief

Wellicht domme vraag, maar wat is Angelsounds en hoe kom je dr aan?

8. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    wij met 10 weken, wel goed zoeken!

het is een apparaat waar een microfoon inzit zodat je het hartje kan horen

9. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik pas na 12 weken.... ik deed flink wat babyolie op mijn buik...en ik vond het hartje altijd heel erg laag...paar cm boven je schaamhaar :oops: en dan wat naar links of naar rechts..
    als je het niet meteen voelt wacht je een half uurtje en dan probeer je het weer..
    het lukt wel succes ;)

10. Niet meer actief

Ik hoorde het vandaag :) met 9 weken en 6 dagen...veel verzorgende badolie voor babys van zwitsal en maakt niet uit welke koptelefoon ik hoor het bij alletwee! ik heb ook niet lang hoeven zoeken....de eerste keer een paar cm schuin boven mijn schaambod..de 2e keer onder mijn schaambod en toen had ik de angelsound op mijn schaambod of net erboven en dan een beetje schuin naar beneden!
    Je moet ook geluk hebben hoe je kleintje ligt, als het heel diep ligt hoor je het gewoon pas later...

Suc6 hoop dat je het snel kan vinden!

liefs Pjetje

11. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Met ongeveer 17 weken kon ik het hartje heel goed vinden van Lieve. Daarvoor kon ik m moeilijk vinden wat mij weer stress gaf haha!
    Maar goed zoeken en een beetje duwen met de dopler op je buik dan vind je m wel.
    Ik deed het met bodylotion ook,werkte kei goed bij mij!

12. appeltje

appeltje Niet meer actief

Toen ik hem kreeg (met 10 weken en 3 dagen) heb ik hem meteen geprobeerd en meteen ook het hartje gehoord.
    Wat ook goed helpt is een volle blaas, zeker bij de vroegere zwangerschappen drukt die de baarmoeder wat omhoog (boven het schaambot uit).
    En babyolie inderdaad, werkt super!

13. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Ik hoorde de kleine met 10 weken.

14. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Bedankt voor julie vele antwoorden!
    Ik lees dat iedereen olie gebruikt , nou heb ik dat eerst ook geprobeert omdat ik nog geen contactgel had maar dat gaf storend geluid tijdens het zoeken, een knetterend geluid.Gebruiken julie olie vanwege een speciale reden? of omdat je niet weet waar contactgel te koop is? ik kocht het bij kruidvat voor €2,99 het is voor zo'n perfect Ab's apparaatje of andere electrische apparaten contactgel.Staat bij de bodylotions e.d .

Maar ik ben bang dat het bij mij niet zo vroeg te horen zal zijn omdat ik een naar achter gekantelde baarmoeder heb.
    Toen ik zwanger was van mijn zoontje konden we pas wat horen met 13 weken en dat was met de dopler van de vk. Morgen ben ik precies 12 weken dus dan zal ik nog eens proberen... ik hoop dat het lukt.

15. Niet meer actief

Hoi hoi!

Ik gebruikte eerst bodylotion voor babie's maar daarmee hoorde ik niks...de dag erna heb ik verzorgende badolie gekocht van zwitsal en ik vond me gelijk! ik weet natuurlijk niet of het daaraan ligt, maar nu kan ik het hartje meestal goed vinden!
    Hoop dat je ondanks je gekantelde baarmoeder toch snel je kleintje kunt vinden!
    Suc6!

liefs Pjetje

16. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Ik hoorde het hartje al erg vroeg, met 8 weken en 6 dagen!
    Wel m'n tweede zwangerschap, waarvan de eerste een tweelingzwangerschap was dus misschien lag m'n baarmoeder al iets hoger?...
    Ik gebruik ook de verzorgende badolie van Zwitsal of de babyolie van Zwitsal. Gewoon omdat ik het in huis heb! Heb intussen ook andere smeerseltjes geprobeerd, maar ik zweer bij de olie! Werkt voor mij echt het beste!

Succes!

Manou

17. terperlientje

12 nov 2006
    10
    0
    0
    Hallo.

Maar waar kan je die kopen dan en voor hoeveel?
    Ben namelijk wel nieuwschierig naar het hartje.

marian

18. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Kijkshop geloof ik, en via internet, als je Googled op Angelsounds, kom je vanzelf een paar verkooppunten tegen.
    Ik heb hem voor 45 euro gekocht, inclusief verzendkosten.
    Vindt het echt zijn geld dubbel en dwars waard!

19. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik hoorde het al vanaf week 11 ofzo, maar heel laag, achter mijn schaambot. Je hoort het oo kniet als je het er gewoon opzet, je meot draaien en wikken en drukken, heel gedoe.

20. Mama007

Mama007 Niet meer actief

11 weken en 4 dagen (ik heb een voorliggende placenta) Moest wel erg goed zoeken! Veel babyolie gebruiken dat helpt erg goed!

Deel Deze Pagina