Baby 11 mnden al dagen verkouden :(

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Love M, Feb 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Love M

Love M Actief lid

Feb 11, 2013
    305
    11
    18
    Female
    student
    Hallo allemaal,
    Ik ben nieuw hier.
    Ik heb een zoontje van 11 maanden en is sinds afgelopen donderdag verkouden. het begon met koorts en loopneus, na paar dagen zetpil te hebben gegeven ben ik naar de huisarts gegaan en was niks aan de hand alleen maar een verkoudheid en omdat hij al meer dan 4 dagen koorts had kreeg hij AB met een neusspry nu is hij sinds gisteren koorts vrij alleen is nu weer een loopneus met heel veel hoesten waardoor hij vrij snel alles eruit moet kotsen. hij slaapt ook erg onrustig snachts. morgen gaan we met hem weer naar de huisarts om hem even te laten nakijken.

nog iemand ervaring hiermee?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,795
    113
    Ja wel ervaring mee.

Ik laat ze altijd gewoon uitzieken.

Gewoon lekker veel fruit, goed laten slapen en stomen in de douche.

Succes met je kleine man...het is altijd vervelend om ze ziek te zien.

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Loopneus is een teken dat het lekker loskomt, dus niets om je zorgen om te maken ;)

Je topic wordt zo denk ik welverplaatst naar een ander subforum ;)

4. Love M

Love M Actief lid

Feb 11, 2013
    305
    11
    18
    Female
    student
    Bedankt voor de reacties lieve dames,
    het is voor mij echt geruststellend om jullie reacties te lezen :) want ik maakte mij vreselijk zorgen!
    nu heb ik al een afspraak voor hem staan voor morgen ochtend, eve voor de zekerheid laten nakijken :) hoop dat alles goed is met zijn longetjes!

5. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Kan lang duren deze verkoudheid. Die van ons is begin januari begonnen en is nu nog steeds verkouden. Tussendoor nog een keer bij de HA geweest maar het is echt een bovenste luchtweginfectie en moet hij zelf uitzieken. We zijn nu ook weer 2 nachten in de weer geweest door het erge hoesten. Koorts heeft hij niet meer maar wel erge snotneuzen, prut uit zijn ogen en flink hoesten.

6. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ja, hier was mijn schatje ook een paar weekjes geleden ziek (verkouden, koorts, loopneus, enzo), zo sneu hè :( Hoop dat morgen alles goed is bij de ha!

7. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier ook al even verkouden en het was net weer even zo goed als weg en toen begon het weer.

8. Love M

Love M Actief lid

Feb 11, 2013
    305
    11
    18
    Female
    student
    Mijn kleine mannetje ligt nu heerlijk te slapen, hopelijk slaapt hij vanacht iets rustiger dan de afgelopen dagen.
    Beterschap aan al jullie kleintjes die ook ziek zijn!

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,552
    527
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Misschien even het bedje een beetje schuin zetten, dat geeft net een beetje meer "ruimte"

10. Love M

Love M Actief lid

Feb 11, 2013
    305
    11
    18
    Female
    student
    Zijn hoofdeinde heb ik al wat hoger staan.
    toch bedankt voor de tip :)

11. kawaii

kawaii Fanatiek lid

May 9, 2011
    1,364
    0
    0
    brabant
    Pff hopeloos he. Die van mij snottert al vanaf begin december.. soms is het even weg, en na een paar dagen begint het gewoon weer van voor af aan. Bleh. Gelukkig bijna nooit koorts, maar wel flink verstopte neusjes, loopneusjes en het hoesten tot ie moet spugen klinkt ook bekend. De huisarts had ons al gewaarschuwd dat die kleintjes vaak in hun eerste winter soms wel fulltime verkouden lijken te zijn. En helaas lijkt dat dus voor ons ook te kloppen.
    Ik doe er verder weinig aan, als het neusje echt dicht zit geef ik zoutoplossing, smeer wat Luuf en een ui onder zn bed. Maar dat is alleen op "heftige" dagen.

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat is toch allemaal niet zo vreemd? Gewoon uitzieken, zou ik denken...

13. Love M

Love M Actief lid

Feb 11, 2013
    305
    11
    18
    Female
    student
    Het heerst gewoon die verkoudheid.
    nou dat hoesten vind ik wel erg voor zo'n kleintje, ben bang dat er daardoor de longetjes beschadiging oplopen. ik was vandaag nog bij de HA en die zei ook inderdaad dat ik hem moet laten uitzieken en dat er verder niet zoveel aan te doen is. hij kreeg wel een hoestdrankje.
    hij hoest gelukkig vandaag iets minder dan de afgelopen paar dagen :)

14. raspberry

Longen beschadigd door hoesten? Dan moet het wel echt heel erg uit de hand lopen hoor ;)
    Maar sterkte met het uitzieken, is nooit leuk om je kleintje ziekig te zien :(

15. Love M

Love M Actief lid

Feb 11, 2013
    305
    11
    18
    Female
    student
    jah dat dacht ik tenminste, ach jah misschien ben ik ook een van de overbezorgde mama's ;)
    en het is ook de eerste keer dat hij zo ziek is geweest, vandaar misschien al die nare gedachtes :)

16. raspberry

Ja, dat leer je wel af als je kind vaker ziek is, kan ik helaas uit eigen ervaring zeggen :(

Share This Page