4 dagen voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Valentina90, 14 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valentina90

14 aug 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames ,

Ik ben nieuw op het forum. Ik heb 4 augustus m'n ei gehad en ongeveer 5 dagen later begon ik steeds steekjes te voelen ter hoogte van mijn baarmoeder. Die steekjes komen en gaan dagelijks. Daarbij heb ik af en aan last van steekjes in m'n borsten en lijken mijn tepelhoven donkerder.

Bij mijn vorige zwangerschap die helaas op een mk is uitgelopen was ik onwijs moe en moest ik veel plassen. Ik ben nu even een beetje gedesoriënteerd of ik nou wel of niet zwanger kan zijn. Over 4 dagen zou ik ongesteld moeten worden maar de spanning is echt groot mede door m'n vorige mk dat ik nu bang ben dat het misschien weer mis zal gaan. Als er al überhaupt te spreken valt over een zwangerschap. Zijn er dames die mij wat kunnen vertellen over jullie ervaringen ?

Liefs,
    Valentina

2. Elise1992

Elise1992 Lid

14 aug 2016
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Geen ervaringen aangezien ik pas voor een eerste ga! Maar mijn ei was ook op 4 aug, en ik heb kwaaltjes waarvan ik twijfel! Mijn nod is ook over 4 dagen! Ik lees wel veel dat je eigenlijk niet voor je nod moet testen omdat dit niet altijd betrouwbaar is! Ik hoop voor je dat je dadelijk een positieve test heb!

3. Valentina90

14 aug 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh wat grappig, precies hetzelfde dus! Nou hoop voor jou ook een positieve test!

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Hoi,
    Bij beide mijn mk en gezonde zwangerschap had ik zo vroeg geen last van kwaaltjes. Dit kwam bij mij pas met 5 weken en toen was het alleen dat ik mijn man zijn deodorant vond stinken. Het is voor iedereen anders, maar bij mij dus geen last van kwaaltjes. Qua begin van de zwangerschap maakte het hier geen verschil bij de miskraam of niet; beide merkte ik het pas laat.

Succes! Hopelijk ben je zwanger :)

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier was het eind november raak na bijna een jaar elke maand te hopen. Heb elke maand wat gevoeld waardoor ik dacht: ja het is nu raak want dit had ik vorige maand niet.
    In november voelde ik niks en testte ik een dag na mijn nod positief. Helaas werd dit een mk.
    De maand erna voelde ik weer niks en was het weer raak. En dat na al die maanden van letten op symptomen. De echte symptomen kwamen hier ook oas later opzetten

6. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog 5 dagen tot mijn nod. Steeds allerlei klachten gevoeld maar lijkt nu wat minder te worden. Echt zooooo spannend

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.065
    17.022
    113
    Kwaaltjes kwamen bij mij echt pas bij ruim 4,5/5 weken. En dan enkel gevoelige borsten, lage rugpijn, menstruatiepijn.

Misselijkheid, gevoeligheid voor geurtjes, moeite met eten en vermoeidheid ontstonden pas bij ruim 7 weken.

8. jeanine1985

jeanine1985 Actief lid

21 okt 2013
    181
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nu al poosje lage rugpijn en normaal alleen met nod. Ook rommelbuik en drukkend gevoel onderbuik. Licht Stekend gevoel in borsten. En ben heel chaotisch haha. Ga niet eerder testen dan mijn nod heb ik met mezelf afgesproken.
    Ben half jaar geleden alvast met de pil gestopt en dit is ronde 1. We gaan voor ons tweede kindje.

Deel Deze Pagina