Cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Piep2016, 6 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Ten eerste ik ben niet bezig met zwanger worden maar ik weet niet waar ik dit anders kwijt moet.

Na mijn zwangerschap heeft het heel lang geduurd voordat ik weer menstrueerde (zo'n drie maanden) daarna kreeg ik een cyclus van 'bijna op de minuut precies' 28 dagen. In de tussentijd is mijn partner gesteriliseerd en hebben wij andere maatregelen genomen. In die tussentijd ging mijn cyclus ineens na de 23 dagen, na gevraagd bij de gyn en dit was nog tussen de normen dus geen probleem, mocht ie 21 dagen worden dan moest ik bellen. Nadat wij netjes de brief hebben ontvangen dat er niks meer gevonden was in het monster hebben wij de maatregelen weg gedaan. Echter kwam mijn partner enkele weken daarna bij de uroloog en die zei doodleuk dat er nog wel enkele waren gevonden maar dit zou binnen de normen zijn en geen probleem. Maar nu...ik zit inmiddels op dag 26 en nul komma nul voortekens dat er een menstruatie aan zou komen. Nou ja wel wat krampen dus heb een inlegkruisje gebruikt maar doorzetten doet het niet. Hoe serieus moet ik mijn cyclus nemen of zeggen jullie ga van de 28 uit mocht er dan nog niks zijn dan testen? Misschien wel handig om te weten...onze combinatie zorgt voor razendsnelle zwangerschappen, ik hoef zo gezegd maar te niezen en het is er.

2. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Ik zou een testje doen! Ook bij een cyclus van 28 dgn kun je op CD26 makkelijk positief testen...

Deel Deze Pagina