Hoi! Geen ervaring nog maar snap heel goed je dilemma! Bij mij begon het ook erg te kriebelen toen hij 1 werd, leek me zo heerlijk weer een echt kleintje! We hebben het toen toch uitgesteld omdat ik naast m'n werk een opleiding deed en me dat wel heel zwaar viel. Mijn afweging was dat ik het belangrijk vind om m'n zoontje een goede start mee te geven waarin ik voldoende beschikbaar voor hem ben en van m kan genieten. Aangezien ik tijdens m'n eerste zwangerschap 20wk beroerd ben geweest en vanwege m'n drukke leven met studie dacht ik dat ik dat niet zou kunnen bieden. We hebben het dus een half jaar uitgesteld. Ik denk voor ons een heel goede keuze geweest omdat het na 1 jaar ook wel heel anders wordt dan met een baby hahaha! Je moet wat meer aan de bak zeg maar Daar heb ik nu de energie voor en dat is fijn! Al moet ik zeggen dat ik (nu de tweede wat langer op zich laat wachten dan de eerste) wel heel ongeduldig ben en het heel spannend vindt of t wel weer gaat lukken.. En dat komt misschien ook wel omdat ik al een half jaar langer wacht dan dat we aan t proberen zijn.. Veel succes!
Mijn zoontje is bijna 11mnd en ik ben nu net weer zwanger!! Ik heb 6 wekn geleden een miskraam gehad, dus er had nog minder tijd tussen kunnen zitten. Het lijkt mij wel druk straks de eerste jaren, maar het lijkt mij straks echt super leuk. Lekker samen spelen!! Ik denk dat alles zowel voor als nadelem heeft. Hihi
De nadelen die ik lees had ik idd wel verwacht en zijn denk ik te over zien. 1 nadeel? Ik dacht dat mijn man en ik aardig op 1 lijn zaten maar hij wil nog even wachten.. Waren jij en je partner het gelijk eens over de tweede?