Dag iedereen, gisteren had ik dacht ik mijn nod. Getest, deze bleek negatief. Verder heb ik last van volgende symptomen: afgelopen zondag heb ik de hele voormiddag erge duizeligheid gehad. Sinds dit weekend gevoelige borsten, dit aan de okselzijde. Deze zijn elke dag gevoeliger, precies spierpijnen. Daarnaast ook regelmatig steken in de onderbuik, net alsof menstruatie begint. Maar geen bloed te zien. Dit is slechts de eerste ronde, misschien is mijn nod niet gisteren maar binnen enkele dagen. Kortom ik word er zo onzeker van. Vorige zwangerschappen had ik wel een voorgevoel en was dit telkens juist. Maar nu, ik twijfel aan alles! Iemand hetzelfde probleem?
Als je niet zeker bent van je eisprong weet je helaas ook je nod niet. Ben je voor deze ronde aan de anticonceptie geweest? Het kan bijvoorbeeld zijn dat je lichaam aan het ontpillen is. Het is niet gek dat je lichaam niet meteen 30 dagen aanhoudt. Hoe heb je je nod berekend?
Gestopt met pil in juni, dan menstruatie gehad. Dan 14 dagen opnieuw menstruatie gehad, cyclussen waren vroeger altijd tussen de 28 en 35, maar anderzijds was ik wel redelijk 'overtuigd' van mijn eisprong. Bij nader inzien had ik wel een rare cyclus. Zoals 5 dagen licht bloedverlies rond eisprong. Maar echt, heel heel licht. Heel rare maand deze maand... Nog steeds geen menstruatie te zien...