Nou meiden, ben mezelf helemaal gek aan het maken zoals mijn banner al verteld ben ik sinds 8 april niet meer ongesteld geworden na het stoppen met de pil (exc de onttrekkingsbloeding dan) hebben dat maar 'geaccepteerd' en de onzekerheid van vrijen zonder condoom gekozen... Toch erg frustrerend allemaal maar op wat extra puistjes na nergens last van gehad. Tot een aantal weekjes terug, volgesn mij Toen begon ik hoofdpijn te hebben, van lichte hoofdpijn naar zeurende hoofdpijn afgelopen week. Afgelopen zondag naar een pretpark geweest. Sinds die middag licht in mijn hoofd. Niet echt misselijk ofzo maar gewoon niet lekker.... Had daar in best wat achtbanen gezeten, minder gedronken dan normaal, en minder gegeten dus dacht dat het daar van zou komen. Nu 2 dagen later heb ik er nog steed last van. Bij bukken, hoofd omdraaien, en zoals nu achter de laptop ben ik echt dizzy... Nu heb ik even gegoogled en heb ik mezelf helemaal gek gekregen natuurlijk Oorzaken zijn namelijk zo divers: van griep, bloedarme tot aan zwangerschap... Dus nu ben ik helemaal in de war :S zou het dan toch raak kunnen zijn zonder ongi??? of maak ik me zelf alleen maar duizelig ??? Kunnen jullie mij helpen?? Haal me óf van de roze wolk af met mogelijke 'normale' oorzaken óf zet me nog hoger in de wolken met positieve verhalen over zwangerschap zonder ongi Wat zou de oorzaak dus kunnen zijn?
Misschien kun je een test er tegen aan gooien zodat je wat meer duidelijkheid hebt?! aangezien je niet kunt zeggen of je ei gesprongen is en je eventueel nu zwanger kan zijn.. bij mij heeft het destijds ook 80 dagen geduurd voordat ik ongesteld werd na het stoppen van de pil... je lichaam heeft gewoon de kans nodig om een ritme te krijgen en dit gaan bij de een heel makkelijk en bij de ander duurt het gewoon wat langer..... Je zou gewoon kunnen testen op zwangerschap en indien die positief is heb je geluk en zit je dus op de roze wolk en indien hij negatief is kun je eventueel de HA raadplegen en zijn advies vragen hoe nu verder aangezien je sinds april al op je ongi zit te wachten... Succes!
je zit nu op dag 108 van je cyclus? Nou nog een test er tegen aan....( als je dat al niet gedaan hebt) indien die toch negatief is zou ik eens naar de HA gaan....misschien kan die er wat zeggen en evt iets geven om je menstruatie op te wekken zodat je lichaam t zelf kan oppakken.
Misschien een bloedtest laten doen, en advies vragen aan je huisarts. Ben je misschien veel afgevallen of weeg je zowieso heel weinig?
Bij mij duurde het maar liefst 126 dagen na ontrekkingsbloeding tot ik ein-de-lijk weer eens echt ongesteld werd. Maar.... Je kan ook zonder ongi te zijn geworden na onttrekkingsbloeding zwanger worden hoor. Op een gegeven moment krijg je namelijk ergens een eisprong en als je toevallig op dat moment geklust hebt.... kan het dus raak zijn! Jouw symptomen kunnen er echter ook op duiden dat je menstruatie eindelijk in aantocht is. Wil je echt weten wat er aan de hand is, dan zou ik er gewoon even weer een zwangerschapstestje tegen aan gooien.
tjah, kan vanalles zijn. misschien gewoon suiker te kort. we hebben ht allemaal wel is als we te snel recht staan ofzo dat we even dizzy worden... ligt aan je ijzer dacht ik. ik zou gewoon een testje doen en als het weer negatief is toch eens naar de ha gaan... misschien kan hij alles een beetje helpen om terug op zijn plooi te komen! suc6
bij een vriendinnetje van mij was het twee keer raak zonder ongie te zijn geweest... ook in april gestopt en in juli/aug zwanger... in de tussentijd dus geen ongie! (behalve de eerste ontrekkingsbloeding dan...) nu dus twee gezonde kindjes van 3 en 1